Mario Petrović, dipl. m. osj.

Životopis

Mario Petrović je diplomirao odnose s javnošću, a trenutno se nalazi na magisteriju iz komunikacijskih znanosti. Dodatno se specijalizirao s područja upravljanja komuniciranjem na više domaćih i inozemnih stručnih seminara. Predavač je na nekoliko visokih škola i veleučilišta, te gost predavač na Hrvatskim studijima, te na poslijediplomskom studiju Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu. Vodio je mnogobrojne komunikacijske projekte u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini s područja gospodarstva i politike. Specijalizirao se za lobiranje, krizno komuniciranje, strateško savjetovanje i odnose s medijima.

Kao voditelj tima radio je na strateškim projektima za Plivu, Croatia osiguranje, Croatia Airlines, Hypo Grupu, te još stotinjak kompanija, stranaka i javnih institucija u RH i BiH u zadnjih 13 godina. Iskustva je stjecao i u nekoliko nacionalnih političkih kampanja u Hrvatskoj i inozemstvu gdje je radio kao voditelj stožera, te kao savjetnik za politički marketing i krizno komuniciranje. Vodio je više marketinških timova, te sudjelovao u osmišljavanju marketinških kampanja za područje telekom i auto industrije, te financijskog sektora s naglaskom na osiguranja, mirovinske fondove i banke. Licencirani je trener njemačkog Scheelen Instituta za Success insights metodu i unapređenje komunikacijskih vještina.

Obnaša funkciju direktora Millenium promocije, a operativno vodi agenciju od njezina nastanka 1999. godine. Na početku karijere bio je član uredništva katoličkog tjednika Glas Koncila. Bio je dugogodišnji novinar i urednik elektroničkih i pisanih medija. Bio je grafički i izvršni, a potom i glavni urednik izdanja za inozemstvo Večernjeg lista i Hrvatskog informativnog centra. Bio je stručni suradnik Hrvatske televizije za pitanja religijske kulture i iseljeništva.