Dr. sc. Romana Lekić održala predavanje na konferenciji B2B Superprodavač

Predavanjem na temu „Ekonomija doživljaja: koncepcija prodaje u digitalno doba“ pomoćnica dekana Bernaysa pružila je nove poglede na svijet upravljanja doživljajima u turizmu.

Na najvećoj dvodnevnoj edukativnoj poslovnoj konferenciji i dodjeli godišnjih nagrada B2B Superprodavač godine, dr. sc. Romana Lekić svojim je predavanjem okupljene upoznala s pozitivnom europskom praksom kojom korisnici postaju kreatori iskustava u novim ekonomijama. Cilj predavanja bio je pružiti nove uvide i poglede na svijet upravljanja doživljajima u turizmu. Uz to, predstavila je teoretsku podlogu za razumijevanje novih  ekonomija s ciljem unaprjeđenja vještina prijeko potrebnih za učinkovitim upravljanjem u turizmu.

Pomoćnica dekana Bernaysa za studije turizma u svom je predavanju istaknula kako novi koncepti u ekonomiji podrazumijevaju sve češće kreiranje „neočekivanog“ i „emocionalno nabijenog“. Osim toga, naglasila je i kako osnovu uspjeha čine priče koje povezuju ljude i unaprjeđuju tzv. user interface. „Danas se više ne kupuje materijalni proizvod, već konotacije koje donose okružje, emocije i priče. High-tech prelazi u high-touch. Kult i ritual javljaju se ponovno kako bi odgovorili na kompleksno ljudsko traženje  transparentnosti i iskrenosti.“, istaknula je dr. sc. Lekić. Također, napominje i kako ekonomija iskustva i doživljaja, koja proizlazi iz svijesti potrošača, kao i ekonomija zabave, mnogo više važnosti pridaje marketingu nego što je to činila „klasična“ ekonomija, temeljena većinom na funkcionalnosti nekog proizvoda. „U tom smislu, jedan od ključnih faktora konkurentnosti je mogućnost stvaranja socijalnih iskustava i društvenih mreža.“, zaključila je dr. sc. Lekić.

Dvodnevna konferencija B2B Superprodavač, koja se osmu godinu zaredom održala u zagrebačkom hotelu Antunović, edukativno poslovnog je karaktera, a namijenjena je prodajnom osoblju, članovima uprave za prodaju, direktorima i voditeljima prodaje, prodavačima i trgovcima te svima onima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine. Uz dr. sc. Lekić na konferenciji predavanja su održali Asja Lajtman, Petar Majstrović, Toni Babić, Željko Šundov, Tomislav Bekec, Mirela Španjol Marković te brojni drugi.