Bernays treću godinu zaredom proglašen hrvatskim superbrendom!

Kvalitetu trostrukog obrazovnog superbrenda potvrđuje 300 studenata, 100 dugogodišnjih predavača, inovativni studijski programi komunikacija i turizma te 80 partnerskih organizacija.

Superbrands Hrvatska Edward Bernays Visokoj školi dodijelila je Superbrands certifikat i odala priznanje kvaliteti, različitosti, pouzdanosti i emotivnom učinku koji se ogleda u brendu Bernaysa. Uz inovativnu studentsku zajednicu, vrsne predavače i partnerske organizacije s kojima Bernays u sinergiji stvara nove generacije komunikacijskih i turističkih stručnjaka, posebnu vrijednost Bernaysa čine i studijski programi – preddiplomski studiji „Komunikacijski menadžment“ i „Marketing i menadžment turističke destinacije“ te diplomski studij „Upravljanje odnosima s javnošću“, koji su bazirani na modelu binarnog obrazovanja. Time se studentima omogućuje snažna poveznica empirijskih znanja i praktičnih iskustava, a ujedno i početak karijere u vodećim tvrtkama, najpoznatijim svjetskim lancima hotela, različitim turističkim kompanijama, strukovnim udrugama te brojnim drugim organizacijama.

Upravo snažna povezanost s gospodarskim sektorom omogućuje da svaki peti Bernaysov student dobije trajni poslovni angažman već za vrijeme studija, što neosporno predstavlja i komparativnu prednost Bernaysa u odnosu na slične visokoobrazovne institucije. Organizacijom međunarodne znanstvene konferencije Communication Management Forum i izdavanjem vlastitog međunarodnog znanstvenog časopisa Communication Management Review, Bernays je postao jedno od rijetkih privatnih visokih učilišta u Hrvatskoj koje, osim u obrazovanje te profesionalni razvoj studenata i nastavnika, neprekidno ulaže i u znanost, što je uvelike utjecalo na to da Bernays s pravom koristi znak i hvalevrijednu titulu Superbrands Hrvatska 2017/2018.