Bernaysovi studenti turizma odlazit će na praksu u LifeClass Terme Sv. Martin

Novo partnerstvo studentima omogućuje da otkriju načine uspješnog storytellinga u kontekstu hotelskih kuća i toplica te uključenja lokalne zajednice i autohtonih elemenata određene turističke destinacije u njezino poslovanje.

Partnerstvo između Bernaysa i LifeClass Termi Sv. Martin dogovorili su mr. sc. Branimir Blajić, generalni direktor Termi Sv. Martin, i dr. sc. Romana Lekić, pomoćnica dekana za studije turizma, čime su studenti dobili jedinstvenu priliku da boraveći na praksi sudjeluju u različitim poslovima  vezanim za interpretaciju i tematiziranje turističkog proizvoda, ekonomiju doživljaja te poštivanje lokalne destinacijske politike. Terme Sv. Martin jedna su od rijetkih hotelskih kuća i toplica koja je u potpunosti iskoristila potencijal, vrijednost, autentičnost i poznate ličnosti geografskog područja u kojem se nalazi, a elementi lokacije uključeni su u gotovo svaki segment njezinog poslovanja: od korporativnog identiteta hotela i lidershipa do suradnje s lokalnom zajednicom u kontekstu kreiranja turističke ponude.

 „Suradnja s Edward Bernays Visokom školom za komunikacijski menadžment je dio našeg strateškog opredjeljenja vezanog za povezivanje sa renomiranim obrazovnim institucijama, a posebice s onima koji prate najnovije trendove  u turističkom sektoru. Naš zajednički cilj je dati studentima mogućnost proširenja znanja, implementacije istih u njihovim projektima te učenje za budućnost. Veselimo se suradnji.“, naglasio je mr. sc. Blajić.

„Terme Sv. Martin, baš kao i Bernays, odlikuje jedinstven pristup području unutar kojeg djeluje. Stoga mi je veliko zadovoljstvo što smo potpisivanjem ovog sporazuma studentima omogućili uvid, ali i sudjelovanje u potpuno drugačijem načinu poslovanja u turizmu. Vjerujem kako će odlazeći na praksu u Terme steći dodatna znanja u području storytellinga i otkriti način kako maksimalno iskoristiti potencijale lokalne zajednice u području brendiranja, komunikacije, ali i animacije u hotelijerstvu i ugostiteljstvu.“, istaknula je dr. sc. Lekić.

LifeClass Terme Sv. Martin nekoliko godina unazad provele su iznimno uspješan proces rebrandinga Termi i istaknule su se kao iznimno odgovorna tvrtka prema okolišu u kojem posluje. Sustav zelenog poslovanja primjenjuje se u svim odjelima, a u posljednje vrijeme snažan Terme naglasak stavljaju na posebne oblike turizma kao što je biciklistički turizam.