Budite dio najopsežnijeg empirijskog istraživanja u području komunikacija

Već trinaestu godinu zaredom EUPRERA provodi online istraživanje European Communication Monitor o aktualnim trendovima i stanju u PR struci.

05. veljače 2019.

Ovogodišnje istraživanje bavi se povjerenjem i autentičnosti u odnosima s javnošću, načinima na koji umjetna inteligencija utječe na komunikaciju te novim formama u kreiranju i distribuiranju sadržaja. S obzirom na to da je dosadašnja praksa pokazala kako ovakvo istraživanje daje vrlo vrijedne uvide u stanje struke, cilj istraživanja je prikupiti iskustva komunikacijskih stručnjaka kako bi se donijeli zaključci o statusu i budućnosti struke. Od 2007. do danas u online istraživanju o trendovima i budućnosti komunikacija sudjelovalo je više od 80.000 stručnjaka iz cijelog svijeta.

European Communication Monitor (ECM) je etabliran kao najveće istraživanje u području strateškog komuniciranja u svijetu. Ovu akademsku studiju zajednički organiziraju Europska udruga za obrazovanje i istraživanja o odnosima s javnošću (EUPRERA) i Europsko udruženje komunikacijskih direktora (EACD), dok istraživački tim čine renomirani europski stručnjaci. Kako biste sudjelovali u istraživanju, izdvojite desetak minuta svog vremena i odgovorite na anketu najkasnije do 8. ožujka. Svi sudionici će dobiti potpuni izvještaj o rezultatima istraživanja te ulaze će u izvlačenje za pet Kindle čitača e-knjiga.