Šesti broj Communication Management Reviewa prvo je dvojezično izdanje časopisa

U novom broju časopisa čitajte o polifoniji u korporativnim komunikacijama, povijesti PR-a u Hrvatskoj, utjecaju videoigara na djecu, medijima i terorizmu te populizmu u izbjegličkoj krizi.

02. siječnja 2019.

Međunarodni znanstveni časopis Communication Management Review protekle je dvije godine objavljivao isključivo znanstvene radove na engleskom jeziku. U šestom broju časopisa radovi su po prvi puta objavljeni i na hrvatskom jeziku.

Prvi rad, čiji su autori Ansgar Zerfass i Lena Schneider, posvećen je polifoniji u korporativnim komunikacijama. Zdeslav Milas i Tomislav Jurić pripremili su rad u kojem su analizirali povijesni razvoj odnosa s javnošću u Hrvatskoj na primjeru sustava javnog prijevoza u Zagrebu, s obzirom na to da se prvi oblici PR-a u Hrvatskoj mogu naći u Zagrebačkom električnom tramvaju. U trećem znanstvenom radu, koji su napisali Andrej Malek, Marjan Ninčević i Dunja Jurić Vukelić, istražen je suodnos djece i medija te uloga koju videoigre mogu imati na učenike i njihov školski uspjeha. Četvrti rad je onaj Tomislava Berišića i Maje Banovac Barić u kojem je analizirana komunikacija najstarijih europskih terorističkih organizacija IRA-e i ETA-e na YouTubeu. Veliku krizu u Europskoj uniji, koju je izazvao migrantski val s Bliskog istoka tijekom 2015./2016., ulogu digitalnih medija te porast populizma u tom kontekstu, u svom znanstvenom radu obradili su Marta Takahashi, Franjo Skoko i Davor Pavić.

Glavna urednica šestog u nizu CMR-a je prodekanica za znanost i kvalitetu dr. sc. Lana Ciboci, koja je izrazila zadovoljstvo različitim temama iz područja komunikacijskih i informacijskih znanosti kojima obiluje posljednji broja časopisa. „Ponosni smo što ovo šesto izdanje CMR-a okuplja radove iz različitih područja informacijskih i komunikacijskih znanosti, što ujedno pridonosi kvaliteti časopisa. Naime, u ovom broju zastupljene su različite teme – od povijesti odnosa s javnošću, polifonije, videoigara do medija i terorizma te populizma u kontekstu izbjegličke krize. Važno je napomenuti da je ovo prvo dvojezično izdanje našeg znanstvenog časopisa. Na taj način nastojimo potaknuti što više znanstvenih istraživanja i radova u području komunikacija iz Hrvatske, ali i okolnih zemalja.“, rekla je dr. sc. Ciboci.

Šesti broj međunarodnog znanstvenog časopisa Communication Management Review možete pronaći na commreview.hr.