Peti broj Bernaysovog znanstvenog časopisa povezuje dvije najveće konferencije u odnosima s javnošću

Communication Management Review proteklih je dvije godine objavljivao radove samo na engleskom jeziku, a kao jednu od najvećih novosti nadolazećeg broja uredništvo je istaknulo bilingualne radove.

30. srpnja 2018.

Novi broj Communication Management Reviewa donosi pet znanstvenih radova predstavljenih na međunarodnim znanstvenim konferencijama Communication Management Forum 2017 te BledCom 2017. Prvi rad, autora Brian G. Smitha, Megan C. Kendall, Devina Knightona i Temija Wrighta, posvećen je načinu na koji brend ambasadori doprinose kreiranju sadržaja u području korporativne društvene odgovornosti, ispitujući istovremeno i njihovu motivaciju za uspostavljanjem veza s organizacijom te etičnost cijeloga postupka. Drugi rad, koji su napisali Toni Fijan i Zdeslav Milas, analizira načine na koje razne skupine ljudi - stručnjaci za odnose s javnošću, studenti za komunikaciju i ostali koji se ne bave odnosima s javnošću - percipiraju profesiju odnosa s javnošću.

Treći znanstveni rad potpisuju Valentina Martino i Stefano Scarcella Prandstraller. Navedeni autori istražuju trendove i strateške pristupe koje talijanske banke promiču u području korporativne kulturne odgovornosti i komunikacija. Barika Goncu i Vehbi Gorgulu posvetili su svoj rad društvenoj odgovornosti sveučilišta prema održivoj koegzistenciji ljudi i životinja na kampusu, pri čemu su se posebno osvrnuli na projekt Sveučilišta Istanbul Bilgi - BILGI Udruga prijatelji životinja. Posljednji, peti, članak autorice Sanje Rocco govori o (vizualnom) komunikacijskom dizajnu za kojim danas postoji potreba veća no ikad, a loša vizualna rješenja, kako ističe autorica, mogu „uzrokovati ozbiljne komunikacijske probleme“ u svakoj organizaciji.

Jubilarni, peti po redu, broj međunarodnog znanstvenog časopisa, osim tema kojima se bavi, doživio je promjene i u uredništvu pa tako ovaj broj potpisuje dr. sc. Lana Ciboci, Bernaysova prodekanica za znanost i upravljanje kvalitetom, koja je najavila još novosti vezanih za časopis.„Od sljedećeg broja Communication Management Review bit će bilingualan, što znači da ćete u šestom broju čitati kvalitetne znanstvene radove na engleskom i hrvatskom jeziku. Cilj nam je na ovaj način potaknuti znanstvenike u Hrvatskoj i zemljama regije da se aktivnije uključe u Bernaysov znanstveni časopis kada su posrijedi teme vezane za komunikacije, a pogotovo odnose s javnošću.“, istaknula je dr. sc. Ciboci, naglasivši kako je Bernaysov cilj u 2018. godini uključiti Communication Management Review u prestižne međunarodne baze podataka, a čemu su uvelike doprinijeli radovi objavljivani tijekom protekle dvije godine i brojni međunarodni recenzenti s kojima urednici intenzivno surađuju od samoga početka.

Cijeli broj petog broja časopisa Comminication Management Review dostupan je na commreview.hr i na Hrčku, portalu znanstvenih časopisa Republike Hrvatske.