INTERVJU TJEDNA: „Pozitivna atmosfera na Bernaysu motivira te na učenje, rast i razvoj“

Bernaysovka Karmela Lenić otkrila nam je zašto je odabrala studij turizma, što prema njenom mišljenju Bernays čini posebnim te kako je studij priprema za njenu buduću karijeru.

12. travnja 2019.

1. Karmela, koja je po tebi glavna vještina koju treba imati direktorica hotela, koju predstavljaš u kampanji? Kako ti u pripremi za kvalitetan rad na toj poziciji pomaže studij na Bernaysu?

Direktorica, kao glavna i najodgovornija osoba hotela, treba držati do integriteta i konstantno težiti napretku poslovanja. Uz to, ključno je da posjeduje komunikacijske vještine, znanja i vještine upravljanja marketingom, menadžmentske kompetencije, ali povrh svega da izvrsno poznaje hotel i sadržaje koje on nudi te, naravno, destinaciju.

Kako me za rad na toj poziciji priprema studij na Bernaysu? Tako što me teorijski, a onda i praktično, osvješćuje koliko je bitno gore navedene vještine savladati i izbrusiti da bi u budućnosti mogla kvalitetno raditi svoj posao i biti spremna voditi hotel.

2. Zbog čega si izabrala studij turizma baš na Bernaysu?

Završila sam Hotelijersko-turističku školu u Zagrebu tako da je odabir studija turizma s moje strane bio logičan korak. Rekla bih i da je studij dijelom odabrao mene jer sam zahvaljujući nagradnom natječaju osvojila školarinu i započela svoju priču o uspjehu upravo na Bernaysovom studiju turizma. Mislim da mi se s diplomom Bernaysa otvora jako puno mogućnosti za rad u turizmu jer to je sektor koji neprestano raste i razvija se. Vjerujem da ću i ja biti dio tog razvoja i veselim se svojoj budućoj karijeri.

3. Kako ti je bilo na snimanju kampanje?

Snimanje same kampanje je bilo ispunjeno dobrom energijom i dobrim ljudima, a kada si u dobrom društvu, vrijeme brzo prolazi. Ono što je najvažnije, za snimanje su bili zaduženi dugogodišnji profesionalci koji jako dobro znaju svoj posao, a to se vidi i iz završnog proizvoda.

4. Zašto je dobro biti Bernaysovac, odnosno Bernaysovka?

Super je biti Bernaysovka jer se sve akademske obveze ipak lakše savladavaju kada si okružena pozitivnim ljudima u jednako pozitivnoj i poticajnoj atmosferi. Mislim da je upravo ta atmosfera koja te motivira da učiš, rasteš i razvijaš ono po čemu je Bernays poseban, zbog čega studenti biraju studirati ovdje i zbog čega u konačnici imaju jasnu viziju svoje budućnosti i karijere.

Upisi na preddiplomske studije Komunikacijski menadžment i Menadžment i marketing turističke destinacije ili diplomski studij Upravljanje odnosima s javnošću u ljetnom roku traju sve do 26. srpnja 2019. Više informacija saznaj na linku i prijavi se na bitly.UPISI2019.