Poznati ključni govornici trećeg izdanja Bernaysove međunarodne znanstvene konferencije

Ugledni stručnjaci iz odnosa s javnošću, korporativne komunikacije i brendiranja prof. dr. sc. Sriramesh i prof dr. sc. Sinčić Ćorić otvaraju Communication Management Forum 2019.

09. travnja 2019.

Prof. dr. sc. Krishnamurthy Sriramesh redovni je profesor na Sveučilištu u Coloradu, a iskustvo u predavanju stekao je na fakultetima u Aziji, Australiji, Europi i Sjevernoj Americi. Njegova istraživačka karijera pokriva područja strateških odnosa s javnošću, društvenu odgovornost poduzeća i odnose s javnošću u neprofitnom sektoru. Dobitnik je brojnih istraživačkih nagrada, uključujući prestižnu nagradu Pathfinder Instituta za odnose s javnošću i nagradu PRIDE Nacionalne asocijacije za komunikaciju (NCA) u SAD-u. Objavio je više od 80 znanstvenih članaka i poglavlja u knjigama te je držao izlaganja u više od 30 zemalja.

Uz prof. dr. sc. Sriramesha ključni govornik Communication Management Foruma 2019. je i prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić sa Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, potpredsjednica Hrvatskog društva lobista te voditeljica radne skupine Predsjednice za razvoj identiteta i brenda Republike Hrvatske. Skupina okuplja priznate stručnjake u svrhu pripreme cjelovitog modela brenda Republike Hrvatske, a njihove aktivnosti usmjerene su na promotivne kampanje koje će se odnositi na različite ciljne skupine kao što su inozemni gospodarstvenici, turistički djelatnici i turisti, političari, ali i građani Hrvatske. Prof. dr. sc. Sinčić Ćorić autorica je više od 30 znanstvenih i stručnih članaka iz područja marketinga.

Novo izdanje Bernaysove međunarodne znanstvene konferencije koje će se održati 10. i 11. svibnja 2019. nastojat će dati odgovore na to u kojoj mjeri je komunikacija zaista ključan faktor u uspostavi nacionalnog brenda te kako iskoristiti vlastite prednosti za jačanje imidža države i unaprjeđenje njezine promocije u svijetu. Na konferencijama održanima 2015. i 2017. sudjelovalo je gotovo 300 znanstvenika i stručnjaka s područja komunikacijskog menadžmenta i srodnih znanstvenih disciplina.