Studenti prve godine Komunikacijskog menadžmenta posjetili Media Val

U agenciji specijaliziranoj za komunikacijski menadžment i savjetovanje studenti su iz prve ruke čuli o raznolikosti projekata i sektora kojima se agencija bavi u svakodnevnom poslovanju.

24. travnja 2018.

U sklopu nastave na preddiplomskom studiju Komunikacijskog menadžmenta, studenti prve godine bili su posjetu jednom od osamdesetak Bernaysovih partnera, agenciji za komunikacijski menadžment Media Val. Starija savjetnica u agenciji Maja Gradišar Perotić zadužena je za studente koji dolaze na praksu, a našim Bernaysovcima prezentirala je kojim se sve sektorima bavi agencija te koji su neki od značajnijih projekata koje su realizirali. Usluge agencije Media Val uključuju komunikacijsko i korporativno savjetovanje, odnose s medijima i ostalim javnostima, izgradnju brenda, organizaciju evenata te analizu i ocjenu medijskih objava. Kako su doznali studenti Bernaysa, sektori kojima se Media Val bavi su raznoliki, od automobilske industrije, financija, ulaganja, farmaceutike do glazbe, sporta i kozmetike.

„Naš studentski posjet Media Valu je bio vrlo zanimljiv. Sam koncept agencije je vrlo interesantan i ima grupu mladih ljudi koji stvarno vole to što rade i kao takvi su puni ideja za svoje projekte. Bili smo upoznati s njihovim suradnjama i svim projektima koje su odrađivali te smo na pravim primjerima vidjeli kako izgleda priprema za neke događaje, obljetnice ili humanitarne evente. Bilo je vrlo zanimljivo vidjeti što je sve potrebno kada se radi o jednoj agenciji za menadžment i savjetovanje.“, istaknula je nakon posjeta agenciji Bernaysovka Nikolina Lekić.

„Da u obrazovanju budućih komunikacijskih stručnjaka nije važna samo teorija, već i praksa, to je već svima jasna činjenica. Upravo smo zato u sklopu stručne prakse posjetili agenciju Media Val. Nakon što smo saznali čime se sve Media Val bavi, na koji način funkcionira, koji su partneri, kako izgledaju projekti i druge pojedinosti, malo je reći da smo bili inspirirani. Također, ovu smo priliku iskoristili i kako bi saznali pojedinosti o stručnoj praksi koju će idućih godina neki od nas odraditi upravo u agenciji Media Val.“, dodala je studentica Marina Žužić.

Neki od referentnih projekata koje su u Media Valu tijekom studentskog posjeta istaknuli su eventi za Coca Colu (obilježavanje 40 godina, utrka Djeda Božićnjaka i tjedan kretanja), otvaranje međunarodne zračne luke Zagreb, proslava 50 godina INE te biciklistička utrka Tour of Croatia. Maja Gradišar Perotić naglasila je kako organizacija evenata može biti prekrasan i uzbudljiv posao, ali i stresan jer zahtjeva potpuni angažman, a potrebno je računati i na to da razvoj događaja ovisi o puno elemenata: dobroj organizaciji, svim sudionicima projekta pa čak i vremenu. Za kraj je pozvala studente Bernaysa da se i sami okušaju u agencijskom PR-u u Media Valu.