Svjetski poznati lanac hotela DoubleTree by Hilton Zagreb postao Bernaysov partner

Boraveći na praksi u DoubleTree by Hilton Zagrebu studenti turizma upoznat će način poslovanja jednog od najpoznatijih svjetskih hotelskih brendova i dodatno usavršiti svoje menadžerske kompetencije.

Samo mjesec dana od pokretanja studija turizma Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment sklopila je već svoje četvrto partnerstvo u turističkom sektoru. Partnerstvo između najinovativnijeg studija turizma u Hrvatskoj i jednog od najpoznatijih svjetskih hotelskih lanaca dogovorili su mr. sc. Josipa Jutt Ferlan, generalna direktorica DoubleTree by Hilton Zagreba, i dr. sc. Damir Jugo, dekan Bernaysa. Osim što će pod mentorstvom iskusnih menadžera stjecati nova znanja i usavršavati se u području hotelskog i ugostiteljskog menadžmenta, studenti turizma dobili su jedinstvenu priliku detaljnije upoznati način poslovanja i komunikacije renomiranog svjetskog brenda hotela te sudjelovati u kreiranju i razvoju različitih usluga.

„Partnerstvo s grupacijom kao što je Hilton dodatna je potvrda da su Bernaysovi studiji turizma upravo ono što turističko tržište danas treba. Studiji na potpuno inovativan način odgovaraju potrebama s kojim se jedna od najvažnijih gospodarskih aktivnosti u Hrvatskoj suočava, a zahvaljujući praktičnom iskustvu koje stječu u svjetskim hotelskim lancima, uglednim turističkim kompanijama te turističkim destinacijama i specijaliziranim turističkim objektima naši će studenti već po završetku studija biti u velikoj prednosti u odnosu na ostale.“, dodao je dr. sc. Jugo.

DoubleTree by Hilton Zagreb član je Hilton Worldwide portfelja hotela koji uključuje više od 570 hotelskih objekata u čak 85 zemalja. Riječ je o gradskom, lifestyle hotelu koji poštuje provjerene procedure i standarde poslovanja i pružanja usluga, a čiji je brend po svojoj usluzi i luksuzu prepoznat diljem svijeta.