Gdje raditi nakon studija?

 

Gotovo se sa sigurnošću može reći kako je područje zapošljivosti, odnosno primjene odnosa s javnošću izrazito široko te kako su oni prisutni u svim područjima. Neovisno o tome je li riječ o tvrtkama, agencijama za odnose s javnošću, neprofitnom sektoru, politici na nacionalnoj ili lokalnoj upravi, svijetu poznatih i slavnih, sportu, turizmu i putovanjima, obrazovnom sektoru ili čak zdravstvu, odnosi s javnošću jedan su od najzaslužnijih čimbenika uspjeha organizacija. Tržište rada danas je nepredvidljivo, no komunikacija je postala važnija nego ikad. Globalizacija i digitalizacija društva i brz razvoj tehnologije učinili su komunikaciju glavnim čimbenikom u izgradnji odnosa, mišljenja i stajališta i temeljito promijenili značenje i sadržaj pojma vrijednosti. 

Svakim danom u sve većoj mjeri vrijednosti postaju snaga emocije, motivacije i utjecaja koju pojedine institucije, poduzeća i organizacije mogu probuditi kod svojih kupaca, potrošača ili svojih javnosti. Takva veza s okolinom ostvaruje se ciljanom, promišljenom i strateškom komunikacijom, koja gradi i održava vrijednost brenda. U takvome okruženju odnosi s javnošću, komunikacijski menadžment i komunikacija općenito postaju glavno sredstvo kojim se stvaraju nove vrijednosti te unaprjeđuju postojeće. Posao komunikacijskog menadžera tako se nedvojbeno pretvara u dominantan i neizbježan posao budućnosti, a taj je razvoj praćen izraženom potrebom za vrhunski obrazovanim stručnjacima koji će poznavati i sustavno pratiti komunikacijske trendove te im se stalno prilagođavati.

Zahvaljujući jedinstvenom modelu obrazovanja, Bernaysovi studenti, povezujući praksu s teorijom, na u potpunosti upoznaju komunikacijsku industriju te se obrazuju prema modelu „komunikacije u 360 stupnjeva“. Po završetku studija kompetentni su za obavljanje poslova koji uključuju odnose s medijima; odnose s tržištem, s ulagačima i dioničarima; odnosa sa stručnom i poslovnom javnošću; lobiranje; interno komuniciranje; krizno komuniciranje te event management. Sposobni su samostalno voditi komunikacijske kampanje tvrtki i organizacija, savjetovati top menadžment kompanija i organizacija o najsloženijim pitanjima te voditi tim prilikom realizacije komunikacijskih kampanja. Neki od studenata u potpunosti su iskoristili mogućnosti koje im Bernaysova stručna praksa pruža i upravo zahvaljujući njoj započeli svoje karijere. Danas Bernaysovi studenti rade kao direktori komunikacija političkih stranaka, savjetnici u agencijama za odnose s javnošću, direktori korporativnih komunikacija, voditelji digitalnih odjela, voditelji odjela za marketing i prodaju i novinari u vodećim hrvatskim medijskim kućama.