Politika kvalitete

 

Osiguravanje kvalitete na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment (dalje: Bernays) tvori skup mjera i aktivnosti kojima se nastoji sustavno potpomagati i unaprjeđivati kvaliteta nastavne, stručne i znanstveno-istraživačke djelatnosti uz promicanje visokih profesionalnih standarda. Kvaliteta je temelj funkcioniranja učinkovitog sustava pružanja usluge korisnicima koja se njeguje i razvija u svakodnevnom radu u svim djelatnostima Bernaysa, a sve u skladu sa zakonskim propisima i međunarodnim standardima u prostoru visokog obrazovanja.

Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment je po svojim programima, organizaciji, nastavnicima i tehničkoj opremljenosti suvremena i kvalitetna visokoobrazovna institucija koja potiče unaprjeđenje i usavršavanje sustava kvalitete kroz:

  • Primjenu Standarda i smjernica za osiguravanje kvalitete u Europskom prostoru visokog obrazovanja;

  • Jasno definirane standarde razvoja sustava kvalitete u najvažnijim dokumentima Bernaysa;

  • Kontinuirano praćenje kvalitete te temeljem nje periodično revidiranje politike kvalitete i strategije Bernaysa;

  • Promicanje standarda kvalitete na svim razinama Bernaysa;

  • Promoviranje aktivne uloge svih organizacijskih jedinica te aktivno poticanje angažiranosti studenata u sustavu osiguravanja kvalitete;

  • Kontinuirano istraživanje potreba tržišta i na temelju rezultata istraživanja razvoj novih studijskih programa;

  • Sustavno praćenje uspješnosti studiranja te poduzimanja aktivnosti za njeno poboljšanje;

  • Kontinuirano praćenje razvoja i rada nastavnika prema ocjenama studenata; poticanje nastavnika u njihovom obrazovanju, omogućavanje i poticanje objavljivanja znanstvenih i stručnih radova, poticanje izrade kvalitetnih nastavnih materijala te napredovanja nastavnog kadra u viša zvanja;

  • Kontinuirano usavršavanje djelatnika u području vlastitog djelovanja te poboljšanje nastavnih, znanstveno-nastavnih, istraživačkih i stručnih uvjeta rada;

  • Sustavno praćenje zadovoljstva svih dionika – studenata, nastavnika, zaposlenika, akademske zajednice, partnera iz prakse s kojima Bernays ima sklopljen sporazum o suradnji, lokalne zajednice i gospodarskih subjekata;

  • Poticanje i jačanje suradnje s drugim visokoobrazovnim institucijama te gospodarskim subjektima u Hrvatskoj i inozemstvu te poticanje mobilnosti studenata, nastavnika i administrativnog osoblja;

  • Odgovorno i savjesno financijsko poslovanje usmjereno k razvitku Bernaysa.

Politika kvalitete Bernaysa redovito se nadgleda i po potrebi unaprjeđuje.