Praksa

 

Bernaysovci započinju svoje karijere već za vrijeme studija

Od prvog dana svog djelovanja Bernays kontinuirano gradi mrežu partnera koju trenutno čini više od 70 vodećih medijskih kuća, marketinških agencija i agencija za odnose s javnošću, domaćih i inozemnih tvrtki i korporacija te različitih institucija u koje studenti odlaze na praksu i do najsitnijih detalja upoznaju i stječu iskustvo u svakom segmentu odnosa s javnošću. Cjelokupni sustav prakse planiran je i postavljen do posljednjeg detalja, sve s ciljem da studenti kroz tri godine trajanja preddiplomskog studija steknu iskustva iz svih područja komunikacijskog menadžmenta, a studenti diplomskog razviju kompetencije potrebne za uspješno menadžersko upravljanje komunikacijama. 

Studenti preddiplomskog studija prva iskustva stječu u medijskim redakcijama svih vrsta, gdje uz mentorstvo vodećih hrvatskih novinara i urednika upoznaju specifičnosti i načine funkcioniranja medija. Svoje kreativne i analitičke kompetencije te komunikacijske vještine, unaprjeđuju u agencijama za odnose s javnošću i marketinškim agencijama radeći na razvoju i provođenju različitih komunikacijskih i kreativnih strategija. 

Studenti diplomskog studija svoja prva praktična iskustva stječu u marketinškim i agencijama za odnose s javnošću gdje, radeći na razvoju i provođenju različitih komunikacijskih i kreativnih strategija te pod mentorstvom vodećih komunikacijskih stručnjaka u Hrvatskoj i regiji, unaprjeđuju svoje kreativne i analitičke kompetencije te komunikacijske vještine. Nakon boravka u agencijama svoje profesionalne kompetencije upotpunjuju i nadograđuju u korporativnim komunikacijama tvrtki i korporacija, službama za odnose s javnošću političkih stranaka i neprofitnih organizacija te različitih institucija gdje savladavaju naprednu razinu odnosa s medijima, upoznaju specifičnosti financijske komunikacije i odnosa s institucijama javne vlasti, uče o strateškom komuniciranju u politici te razvijaju svoje menadžerske vještine i prodajne sposobnosti. 

Povezujući teorijska znanja i praksu, na ovaj se način Bernaysovi studenti u potpunosti se upoznaju s komunikacijskom industrijom te se obrazuju prema modelu „komunikacije u 360 stupnjeva“. Program stručne prakse u potpunosti organizira Bernaysov Centar za razvoj karijera i suradnju s tržištem, a studenti se za odlazak na praksu prijavljuju putem Burze prakse, sustava koji im omogućava da samostalno odaberu instituciju i tvrtku gdje će boraviti u okviru koncepta predviđenog studijskim programom. 

Kvaliteta ovako postavljenog modela prakse, u kojem studenti stječu praktična iskustva od prve godine studija, potvrdila se i prije negoli je prva generacija Bernaysovih studenata diplomirala. Čak 20 posto Bernaysovih studenata koji su bili na praksi dobilo je trajne angažmane u tvrtkama i institucijama gdje su razvijali svoje kompetencije. 

Bernaysovu mrežu partnera danas čini više od 70 organizacija i svaki se dan povećava.