Praksa

Bernaysovci započinju svoje karijere već za vrijeme studija

Od prvog dana svog djelovanja Bernays kontinuirano gradi mrežu partnera koju trenutno čini 90 vodećih medijskih kuća, marketinških agencija i agencija za odnose s javnošću, domaćih i inozemnih tvrtki i korporacija, svjetski poznatih hotelskih lanaca, turističkih zajednica te različitih organizacija iz područja komunikacijske industrije i turizma u koje studenti odlaze na praksu. Cjelokupni sustav prakse planiran je i postavljen do posljednjeg detalja, sve s ciljem da studenti kroz tri godine trajanja preddiplomskih studija steknu iskustva iz svih područja komunikacijskog menadžmenta i turizma, a studenti diplomskog studija razviju kompetencije potrebne za uspješno menadžersko upravljanje komunikacijama. 

Studenti preddiplomskog studija komunikacija prva iskustva stječu u medijskim redakcijama svih vrsta, gdje uz mentorstvo vodećih hrvatskih novinara i urednika upoznaju specifičnosti i načine funkcioniranja medija. Svoje kreativne i analitičke kompetencije te komunikacijske vještine, unaprjeđuju u agencijama za odnose s javnošću i marketinškim agencijama radeći na razvoju i provođenju različitih komunikacijskih i kreativnih strategija. 

Studenti preddiplomskog studija turizma obavljaju stručnu praksu u turističkim destinacijama, u hotelijerskim i turističkim objektima, turističkim agencijama, turističkim zajednicama, destinacijskim menadžmentskim kompanijama, event menadžment kompanijama i agencijama, strukovnim udrugama u turizmu, nacionalnim parkovima i parkovima prirode, marinama i lučicama nautičkog turizma, poduzećima i ustanovama te drugim javnim ili privatnim radnim organizacijama koje se bave djelatnostima sukladnima studijskom programu stručnog studija. 

Studenti diplomskog studija svoja prva praktična iskustva stječu u marketinškim i agencijama za odnose s javnošću gdje, radeći na razvoju i provođenju različitih komunikacijskih i kreativnih strategija te pod mentorstvom vodećih komunikacijskih stručnjaka u Hrvatskoj i regiji, unaprjeđuju svoje kreativne i analitičke kompetencije te komunikacijske vještine. Nakon boravka u agencijama svoje profesionalne kompetencije upotpunjuju i nadograđuju u korporativnim komunikacijama tvrtki i korporacija, službama za odnose s javnošću političkih stranaka i neprofitnih organizacija te različitih institucija gdje savladavaju naprednu razinu odnosa s medijima, upoznaju specifičnosti financijske komunikacije i odnosa s institucijama javne vlasti, uče o strateškom komuniciranju u politici te razvijaju svoje menadžerske vještine i prodajne sposobnosti. 

Povezujući teorijska znanja i praksu, na ovaj se način Bernaysovi studenti u potpunosti se upoznaju s komunikacijskom industrijom i turističkim sektorom. Program stručne prakse u potpunosti organizira Bernaysov Centar za razvoj karijera i suradnju s tržištem, a studenti se za odlazak na praksu prijavljuju putem Burze prakse, sustava koji im omogućava da samostalno odaberu instituciju i tvrtku gdje će boraviti u okviru koncepta predviđenog studijskim programom. 

Kvaliteta ovako postavljenog modela prakse, u kojem studenti stječu praktična iskustva od prve godine studija, potvrdila se i prije negoli je prva generacija Bernaysovih studenata diplomirala. Svaki peti Bernaysov studenat koji su bili na praksi dobilo je trajne angažmane u tvrtkama i institucijama gdje su razvijali svoje kompetencije. 

Bernaysovu mrežu partnera danas čini 90 organizacija i svaki se dan povećava.