Mario Aunedi Medek, dipl. oec.

Životopis

Kao partner i direktor u agenciji Media Val, Mario Aunedi Medek odnosima s javnošću bavi se više od 10 godina. Karijeru je započeo 2001. godine u McCann-Erickonu Croatia nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Dodatnu titulu MCIPR stekao je 2011. kada je uspješno završio CIPR-ovu specijalističku školu (Diploma) za odnosne s javnošću.

Najviše agencijskog iskustva ima u korporativnom sektoru u kojem agencija ostvaruje preko 90% svojih prihoda (Vipnet, Coca-Cola, Nestlé, LG Electronics, Avon, JTI, Germanwings, ZAIC...). U posljednje tri godine vodi i tvrtku kćer Alpheus Public Affairs koja se bavi zagovaranjem, javnim poslovima i odnosima s regulatornom zajednicom. Iskustvo u političkim kampanjama stekao je na posljednjim lokalnim izborima u RH.

Član je brojnih profesionalnih i gospodarskih udruženja poput Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Hrvatskog društva lobista, Američke trgovačke komore, Britansko-hrvatske gospodarske komore, Francuskog poslovnog kluba, Akademije za politički razvoj, a trenutno je predsjednik Hrvatske udruge komunikacijskih agencija – gospodarskog interesnog udruženja PR agencija.

 

Znanstveni radovi

  • Banovac Barić, M., Aunedi Medek, M., Jeleč, I. (2015). Mediji kao komunikacijski izazov u procesu kriznog komuniciranja u katastrofama. U: Nađ, I. (ur.), Dani kriznog upravljanja (895-904.). Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica.

  • Jugo, D., Aunedi Medek, M., Mihanović, L. (2015). Strategic Communication in Culture. Analysis and Communication Recommendations for Croatian National Theatre in Zagreb. U: Verčič, D., Jugo, D., Ciboci, L. (ur.), Communication Management Forum 2015 - Reconciling the Traditional and Contemporary: The New Integrated Communication (Conference Proceedings) (3-18.). Zagreb: Edward Bernays College of Communication Mangement.