Maja Samardžić Gašpar, mag. nov.

Životopis

Maja Samardžić Gašpar je voditeljica Ureda za odnose s javnošću na Edward Bernays University College-u te predavač kolegija – Online mediji, Digitalni marketing te Digitalne strategije. Svoj poslovni razvoj započela je u generalnom zastupništvu sportskog brenda Nike, a karijeru je nastavila u agenciji za integrirano tržišno komuniciranje Millenium promociji. Nakon višegodišnjeg iskustva na području komunikacijskog menadžmenta svoj razvoj nastavila je u odjelu digitalnih komunikacija, a danas je izvršna direktorica za digitalni marketing. Sudjelovala je i vodila mnogobrojne projekta s oba područja.

 

Znanstveni radovi

 

  • Preselj, V., Petrović, M., Samardžić Gašpar M., (2017.)  Crisis Communication on Social Media. Communication Management Forum 2017.  Living in crisis mode: Time to reconsider definition, meaning and practice?, Zagreb, 2017. 

  • Jeleč, Ivana; Samardžić Gašpar, Maja; Banovac Barić, Maja (2016). „Branding and Tourism Destination Management“, New Governance for Value Creation – Towards Stakeholding and Participation. OFEL – Četvrta međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz korporativnoga upravljanja, menadžmenta i poduzetništva. Zagreb: CIRU – Governance Research and Development Centre, 1148. – 1168. (ISBN: 978-953-8079-01-6 ili -00-9).

  • Samardžić Gašpar, Maja; Jeleč, Ivana (2015). „The Role of Social Networks in Daily Operations of Companies in Croatia“, Reconciling the traditional and contemporary: the new integrated communication, Communication Management Forum 2015, Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 385. – 406. (ISBN: 978-953-58317-1-6).