mr. sc. Mirna Ćorić

Životopis

Mirna Ćorić diplomirala je Međunarodnu ekonomiju i menadžment na Sveučilištu Luigi Bocconi u Milanu, gdje je ujedno magistrira menadžment, s naglaskom na marketinški management. Nakon sedmogodišnjeg međunarodnog akademskog iskustva koje provodi u SAD-u, Italiji i Brazilu, radi kao predavač na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta na nekoliko kolegija: Management, Marketing, Upravljanje marketingom, Strateški management i Management proizvodnih operacija. Bila autor i koautor nekolicine stručnih i znanstvenih radova u području upravljanja, upravljanja znanjem, ljudskim potencijalima, informacijskim tehnologijama kao i marketingom te utjecajem makroekonomskih prilika na visoko školstvo danas. Također vodila je akademske projekte za poslovnu zajednicu pri ZŠEM-u. Predavačko iskustvo upotpunjuje i iskustvom u realnom sektoru, usmjeravajući se na marketinške i strateške aktivnosti: istraživanje tržišta, ponašanje potrošača, razvoj novih proizvoda, brand menadžment i integrirane marketinške komunikacije. Radila je ili surađivala u medijskoj, retail i prehrambenoj industriji, gdje je vodila marketinške, programske ili razvojne odjele, redom: Soundset radijska mreža, Zvečevo prehrambena industrija i slovenski one-stop-shop Baby Center. Trenutno upravlja strateškim projektima u vodećem inovatoru na tržištu, Vipnetu.

 

Znanstveni radovi

 

  • Vukasović, I., Ćorić, M. (2015) „Destination branding. The unique destination proposition creation: Mediterranean as it should be“. M-Sphere Book of Papers (Selected Papers from 3rd M-Sphere Conference), Zadar, Croatia.

  • Coric, M, Aleksic, K. E-Learning as a Competitive Advantage “ZSEM Productivity Increase Strategies in Time of Global Financial Changes". Online Educa 2009, International Conference. Berlin.

  • Matthews-Šulenta, L., Koričan, M.Ćorić (2009) “Results on Research on Reporting on Corporate Governance and Corporate Social Responsibility in Leading Croatian Companies”, ZSEM, Zagreb

  • Gost predavač na međunarodnoj konferenciji International Danube Week, University of Applied Science, Styer, Austria. Predavanje: “B2B Marketing from Croatian Perspective: Case study on Crozilla.net”

  • Aleksić-Maslač, K., Ćorić M., (2009) Knowledge Generation and e-Learning Potential of Universities in Developing Countries: A Theoretical Framework of Complexity of Education Delivery in Croatian Universities, in International Conference on Knowledge Generation, Communication and Management, IIIS 2009, Florida, USA

  • Jelavić,I., Koričan M., Ćorić M. (2008) "Students' perception of high quality teaching methods and attendance motivators", in 28th International Conference On Organizational Science Development, New technologies, new challenges, Portoroz, Slovenija

  • 2008: Međunarodna konferencija «Competitiveness in Information Society: BRICS-Countries Experience». State University of Management, Moscow, Russia. Paper: «Implication and Presence of Knowledge Management in Brazil: examples and cases».

  • 2008: urednik prijevoda: Certo, Travis (2006): Modern Management, Pearson Prentice Hall, USA (10th Edition) (published by Mate d.o.o.)

  • General Management Program 2007 (dvotjedni seminar u organizaciji ZSEM-a, William Davidson Instituta i Ross Business School u Svučilištu Michigan). Intenzivni seminar u nekoliko modula: Menadžment, Računovodstvo, Marketing i Upravljanje strategijom.