Akademik Igor Rudan ključni je govornik četvrtog izdanja Communication Management Foruma 2021.

Najavljen je drugi od sveukupno tri ključna govornika, a koji će na ovogodišnjem virtualnom izdanju CommForuma govoriti o izazovima suradnje znanstvene zajednice i medija u COVID-19 pandemiji

29. siječnja 2021.

Akademik Igor Rudan je hrvatsko-britanski znanstvenik koji broji više od 500 objavljenih znanstvenih radova i devet knjiga, prema bazi Google Scholar se nalazi među najcitiranijim znanstvenicima svijeta, a istaknuti instituti i medijski giganti nekoliko godina za redom su ga svrstali u „Vodeće znanstvene umove svijeta”. Redovni je član Britanske akademije znanosti – Kraljevskog društva u Edinburghu (The Royal Society), a na Communication Management Forumu 2021. pridružit će nam se u ulozi ključnog govornika, 19. ožujka s temom "The COVID19 pandemic: the challenge of collaboration between science and the media".

Direktor je i osnivač Centra za istraživanja globalnog zdravlja Sveučilišta u Edinburghu te radi kao stalni savjetnik Svjetske zdravstvene organizacije, UNICEF-a i Svjetske banke te Zaklade Billa i Melinde Gates za pitanja ulaganja u globalno zdravlje. Za svoj znanstveni i stručni rad dobio je dvadesetak nagrada, među kojima se posebno ističe Chancellor’s Award, koju mu je 2013. uručila britanska princeza Anne. Iste godine primljen je u međunarodne članove Kineske akademije znanosti.

Njegova otkrića rezultirala su brojnim domaćim i međunarodnim priznanjima i nagradama, uključujući važnu međunarodnu nagradu „International Research Development Award” britanskog Wellcome Trusta, kao i Državnu nagradu za znanost Sabora Republike Hrvatske. Razvio je niz metoda kojima se određuju prioriteti za ulaganja u zdravstvene intervencije u zemljama u razvoju. Dijelom zahvaljujući i širokoj primjeni tih metoda u praksi, smrtnost djece u svijetu smanjena je s oko 11 milijuna u 2000. na manje od 6 milijuna u 2015. 


Pridružiti se znanstvenicima i stručnjacima na četvrtom izdanju konferencije možete prijavom sažetka rada sve do 31. siječnja 2020., a sažetci koji se predlažu za konferenciju moraju biti temeljeni na aktualnim i izvornim istraživanjima autora, od 300 do 500 riječi, s istaknutim ciljem i svrhom rada, jasnom metodologijom, ključnim rezultatima te praktičnom primjenom i društvenim značajem samoga rada. U organizaciji ovogodišnjeg izdanja konferencije, Bernaysu su se pridružili Institut za turizam i Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, a više o konferenciji možete pronaći na stranicama konferencije commforum.hr.

Poziv autorima s uputama za izradu istraživanja i sažetaka moguće je preuzeti ovdje, a sažetke radova autori mogu predati na adresu e-pošte commforum@bernays.hr

Društvene mreže