Bernays objavio novi broj međunarodnog znanstvenog časopisa Communication Management Review

Novi broj časopisa bavi se tematikom brendiranja turističkih destinacija, a predvođen je tročlanim uredništvom turističkih i stručnjaka u području brendinga

25. svibnja 2020.

Osmo izdanje Bernaysovog međunarodnog znanstvenog časopisa donosi pet radova komunikacijskih te stručnjaka za brendiranje i imidž destinacija, među kojima se nalaze radovi koji obrađuju tematiku Hrvatske kao sportskog brenda, uloge stereotipa u kreaciji nacionalnog brenda, održivog turizma, Kardinala Stepinca kao elementa u brendiranju Hrvatske te uloge i utjecaja e-marketinga na razvoj ruralnog turizma. 

Pročelnica Odjela za turizam Bernaysa, ujedno i jedna od urednica časopisa, dr. sc. Romana Lekić istaknula je kako ovo posebno izdanje časopisa objedinjuje raznovrsne teme iz područja pozicioniranja destinacija kao brendova te time govori i o doživljaju koji ih diferencira, dok, isto tako jedna od urednica, Bernaysova predstojnica Katedre za turizam prof. dr. sc. Doris Peručić ističe kako radovi u okviru ovog izdanja časopisa predstavljaju neke od komparativnih prednosti koje Hrvatska može iskoristiti u brendiranju na globalnoj razini. 

Communication Management Review međunarodni je znanstveni časopis u izdanju Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment i prvi takav časopis u Hrvatskoj iz visokog obrazovanja na području komunikacija. Namijenjen je prije svega znanstvenicima, komunikacijskim stručnjacima i studentima koji žele dodatno nadograditi svoj profesionalni razvoj, ali i svim drugim zainteresiranim čitateljima koji žele dobiti uvid u najnovije trendove u području razvoja komunikacijskog menadžmenta. Prvi broj objavljen je u siječnju 2016., a, kao i njegovi prethodnici, treći broj Bernaysovog časopisa dostupan je u digitalnom obliku na commreview.hr.