Gostujuće predavanje održale brend menadžerica Marina Živković i influencerica Maša Zibar

Predavanja su održana u okolnostima online nastave na kolegiju Kreativna i strategija oglašavanja u okviru studija komunikacija, a studentima je pružilo uvid u praktična iskustva kreative i oglašavanja

21. siječnja 2021.

Gostujuća predavanja brend menadžerice magazina Elle i Cosmopolitan Marine Živković te influencerice Maše Zibar održala su se u okviru kolegija Kreativna i strategija oglašavanja, nositeljice Anite Šulentić, na preddiplomskom studiju Komunikacijski menadžment, a pritom su studentima Bernaysa iz prve ruke dočarala stvaranje kreativnih kampanja i rad u medijskoj industriji.

     "Zadovoljstvo mi je kad tijekom semestra studenti osvijeste svoje poslovne preferencije te iskažu dvojbe i pitanja. Sukladno upravo njihovoj inicijativi, organizirali smo tematsko online gostujuće predavanje koje im je, vjerujem, približilo kreativni i oglašivački realni sektor iz dvije potpuno različite perspektive te ih motiviralo na dodatni trud i rad", istaknula je nositeljica kolegija, prokuristica AMM Global instituta, prvog Instituta kreativne industrije u Hrvatskoj i Bernaysova predavačica Anita Šulentić.

Mediji osim što se bave primarno izdavačkom djelatnošću, vrlo često razvijaju platforme koje pružaju dodatne inovativne i kreativne mogućnosti, kako njima samima, tako i klijentima koje privlače. Upravo o takvoj i sličnim praksama govorila je Marina Živković, brend menadžerica u medijskoj kući Adria Media Zagreb, a za BERNAYS.HR se osvrnula na održano gostujuće predavanje. 

    "Bilo mi je zadovoljstvo odazvati se na poziv za gostujuće predavanje te podijeliti stručna i praktična znanja studentima iz područja promocije i event managementa u medijskom izdavaštvu. Tvrtka iz koje dolazim, izdavačka kuća Adria Media Zagreb, uz to što publicira tiskana i web izdanja vodećih lifestyle i licencnih časopisa, razvila je među prvima na našem medijskom tržištu i snažnu lifestyle event platformu, kao ekstenziju magazina kroz koju oglašivačkim partnerima pružamo prostor za inovativna komunikacijska rješenja i kreativne oglasne kampanje. 

Uz to, eventi medijskih kuća su, esencijalno gledano, i platforma za promociju brendova magazina te nužnu dvosmjernu interaktivnu komunikaciju s našim čitateljima, radi čega se event management u medijskom (korporativnom) izdavaštvu može promatrati i kao brend platforma per se i kao kanal za kreativno oglašavanje, kako samog brenda magazina tako i naših partnera oglašivača", poručila je Marina Živković, brend menadžerica magazina Elle i Cosmopolitan, pritom istaknuvši mogućnost obavljanja stručne prakse u medijskoj kući Adria Media Zagreb, uzimajući napose partnerski odnos i suradnju koju ova medijska kuća već godinama njeguje s Edward Bernays University Collegeom.

Pored praktičnih iskustava iz medijskog, odnosno korporativnog izdavaštva, influencerica Maša Zibar studentima komunikacija pružila je uvid u samostalno stvaranje kreative i izazove s kojima se pritom susreće u poduzetničkim vodama.

     "Uvijek mi je velika čast i zadovoljstvo prenositi svoja iskustva i znanje studentima. 2017. sam odlučila otići u meni nešto nepoznato, a to je postati influencer i poduzetnik u jednom. Influencer kao zanimanje danas nije baš na najboljem glasu pa se moramo truditi dvostruko više ne bi li drugima dokazali da ono što radimo nije samo fotkanje, već da nas s druge strane objektiva, jednako kao i druge poduzetnike, čekaju stresovi, porezi i papirologija...", rekla je Maša Zibar, influencerica, vlasnica vlastitog brenda i podcasta po završetku gostujućeg predavanja.


Foto: Instagram/Adria Media Zagreb

Društvene mreže