Ima li Hrvatska pozitivan imidž u očima stranih kompanija saznajte na 3. CMF-u

Kako strane kompanije s poslovanjem u Hrvatskoj percipiraju našu zemlju otkrit će nam predstavnici kompanija Tele2, Uber, Dukat i DoubleTree Hilton.

08. svibnja 2019.

Tema drugog okruglog stola koji se 10. svibnja održava u okviru međunarodne znanstvene konferencije u organizaciji Edward Bernays University Collegea i partnera je „Kako multinacionalne kompanije vide Hrvatsku u međunarodnom okruženju“. Je li Hrvatska kao destinacija i kao tržište uopće interesantna stranim kompanijama, kako se strane kompanije nose s hrvatskom kulturom i običajima, kakvu percepciju o poslovanju u Hrvatskoj imaju strane kompanije, vole li se strane kompanije pohvaliti svojim proizvodima iz Hrvatske, prenose li možda brendove uspostavljene u Hrvatskoj na strana tržišta te kakva je doista percepcija Hrvatske u međunarodnoj javnosti, iz perspektive svjetski poznatih i uspješnih kompanija govorit će Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2, Davor Tremac, generalni direktor Ubera za jugoistočnu Europu, Marek Warzywoda, direktor Dukata, i Josipa Jutt Ferlan, generalna direktorica DoubleTree Hilton hotela.

CMF 2019 održava se u petak i subotu 10. i 11. svibnja 2019. Bernaysova konferencija će okupiti 200-tinjak sudionika, 140 izlagača te brojne stručnjake i znanstvenike. Ove godine konferencija se bavi pronalaskom zajedničkog naziva pojmova komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend. Njome se želi ponuditi odgovore na pitanja koja se često pojavljuju u javnom diskursu – u kojoj mjeri je komunikacija zaista ključan faktor u uspostavi nacionalnog brenda te kako iskoristiti vlastite prednosti za jačanje imidža države i unaprjeđenje njezine promocije u svijetu. Cjeloviti program trećeg Communication Management Foruma možete potražiti na commforum.hr.