Objavljen novi zbornik znanstvenih i stručnih radova s Communication Management Foruma 2019

Zbornik radova sadrži 25 recenziranih istraživanja, pregleda tema i stručnih osvrta više od 40 istaknutih stručnjaka i znanstvenika iz područja komunikacija i turizma

20. studenog 2020.

“U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend” naziv je znanstveno-stručne konferencije Bernaysa prema kojoj je i nazvan novi Zbornik radova, a donosi niz znanstvenih analiza, primjera i studija slučaja iz prakse te osvrte na različite fenomene u turizmu i komunikacijama. Konferencija Communication Management Forum 2019 održana je 10. i 11. svibnja 2019. godine te je okupila vodeće stručnjake iz područja odnosa s javnošću, medija, menadžmenta i turizma koji su svoje radove imali priliku prezentirati, ali i objaviti u zborniku. 

Uredništvo zbornika potpisuju predstojnica Katedre za turizam prof. dr. sc. Doris Peručić, savjetnica dekana dr. sc. Romana Lekić i pročelnik Odjela za turizam dr. sc. Krešimir Dabo. Uredništvo ističe kako konferencija, a zatim i zbornik radova kao produkt konferencije, donose integrirani pogled na turizam kao složeni fenomen i oblik interkulturane komunikacije, a velik doprinos zbornika vide i apsektu primjene donesenih zaključaka radova: “Budući da turističke destinacije žele biti zanimljive i drukčije, trebaju znati kako naglasiti svoju različitost i autentičnost. U posljednje vrijeme globalizacije autentičnost i tradicija su postale sve značajnije komponente turističkoga proizvoda i osnova za izgradnju brenda”.  

Novo izdanje zbornika radova možete preuzeti na poveznici, a uskoro i na mrežnim stranicama konferencije commforum.hr