#OSTANIDOMA: Donosimo TOP 5 serija o PR-u, menadžmentu i marketingu koje možete pronaći online

Posljednjih nekoliko tjedana jedna od najčešćih fraza je #OstaniDoma, a mi ti tim povodom donosimo TOP 5 izazovnih serija o menadžmentu, marketingu, oglašivačkoj industriji i komunikacijama

28. ožujka 2020.

"Mad Men"

Radnja serije datira u 1960. godinu u New York Cityju. Kultna serija je usredotočena na tim reklamnih rukovoditelja jedne od najprestižnijih tvrtki, konzultantske kuće Sterling Cooper. Od svih vodećih ljudi, stavlja se naglasak na jednog od najtajanstvenijih, ali izuzetno talentiranih direktora tvrtke, Donalda Drapera.

Nakon sedam sezona, serija je završila u 2015. Možete je gledati na Netflixu.

"Scandal" 

Bivša direktorica za komunikacije Bijele kuće pokreće vlastitu tvrtku za upravljanje krizama, a kako bi  nedugo nakon otvaranja shvatila da njezini klijenti nisu jedini koji imaju tajne, opisuje servis IMDB.

Iako na prvu dramatičan opis serije, uvidom u tijek nekoliko sezona serije moguće je primijetiti dobro upravljanje i priprema govornika u odnosima s medijima, kako je svaki zaposlenik u PR timu važna puzzla cjelokupne slike i kako PR stručnjaci uvijek moraju biti u tijeku s najnovnijim zbivanjima u državi, ali i svijetu.

Serija traje 7 sezona, a osvojila je nekoliko nagrada. Serija s ciljem dramatiziranja sadržaja u određenim slučajevima prikazuje i slučajeve neetičnog ponašanja u odnosima s javnošću, što isto tako može biti dobar primjer svim studentima "što nikako ne raditi"! wink

"The West Wing"

Serija gledateljima daje pogled u svakodnevni život američkog predsjednika Josiaha Bartletta, direktora komunikacija i cjelokupne administracije Bijele kuće. U seriji je moguće raspoznati kako učinkovit leader zna kada prepustiti rješavanje situacije administraciji i onima koji su iskusniji ili vještiji u određenim područjima od njega.

Nakon dugih sedam sezona, serija NBC završila je 2006. Možete je gledati na Netflixu.

"The Crazy Ones"

U stilu serije Mad Men, ali s prikazom novih generacija pojavila se nova grupa rukovoditelja u sektoru oglašivanja i marketinga. Crazy Ones, TV serija smještena je u reklamnoj agenciji u Chicagu i bila je rangirana kao najbolja emisija u novoj američkoj televizijskoj sezoni, a prikazivala se diljem svijeta.

Seriju marketinški stručnjaci znaju uspoređivati sa serijom Mad Man koja datira u šezdesete godine prošlog stoljeća. Bilo je to vrijeme toliko drugačije od današnjeg, po svemu, a posebice u sektoru marketinga i oglašavanja.

"House of Cards"

Frank Underwood jedan je od makijavelskih likova na televiziji, odnosno u ovom slučaju na Netflixu. Njegova karijera započinje izborom za demokratskog kongresmena u Južnoj Karolini, a tijekom serije pokušaav usmjeriti karijeru ka pozicijama veće političke moći. Underwoodovi poslovi mogu biti poučni za bilo kojeg trenutnog ili željnog poslovnog lidera.

Posljednja sezona izišla je 2018. godina, a seriju možete gledati na Netflixu.