Projekt studenata Bernaysa osvojio nagradu "Simply the best" za najbolji novi projekt u turizmu

Nagradu za kreativnost, inovativnost, razvoj i unaprjeđenje turističke ponude destinacija tradicionalno dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i turistički časopis Way to Croatia

29. svibnja 2021.

Tim studenata Bernaysa osvojio je nacionalnu godišnju nagradu „Simply the best“ u kategoriji Novi projekt u turizmu za projekt „Glagoljaška kolonija u starom gradu Plominu“. Nagradu za kreativnost, inovativnost, razvoj i unaprjeđenje turističke ponude destinacija tradicionalno dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i turistički časopis Way to Croatia. Studentski projekt pod mentorstvom profesorice Romane Lekić ranije je odnio pobjedu na međunarodnome Milenijskom natjecanju iz kreativne industrije.

Proučavanje i verifikacija zastupljenosti kulturne baštine u turističkoj ponudi, kao temeljni izazov hrvatskog turizma, naglasak je projekta koji je osmislio tim studenata turizma s Edward Bernays University Collegea. Kroz projekt „Glagoljaška kolonija na primjeru starog grada Plomina“ pokazano je kako se može revitalizirati stari napušteni grad i bogata glagoljaška baština. Atrakcijska osnova za pokretanje ovog zahtjevnog projekta iziskivala je od studenata i terenski, i istraživački rad, a inspiraciju su dobili – na terenskoj nastavi. U timu od četvero studenata su bernaysovke i bernaysovci s prve godine diplomskog studija Upravljanje doživljajem u turizmu - Tvrtko Jurić, Petra Krajačić, Nika Medvid i Franka Pasanec.

Kroz multimedijski storytelling, studenti Bernaysa predložili su da se turistima ispriča zanimljiva priča o glagoljici te na taj način zainteresira, educira i emotivno veže goste za destinaciju. Ovaj studentski projekt sjajan je primjer kako izgubljeni dijelovi hrvatskog identiteta mogu poslužiti za izgradnju novih kulturnih i kreativnih proizvoda te za turističko pozicioniranje destinacije. Ujedno, ovaj projekt bio je sjajna prilika za uključivanje i udruživanje mladih dizajnera, umjetnika, lokalne zajednice te povezivanje s drugim destinacijama u Hrvatskoj u kojima je glagoljica važna atrakcijska osnova. Tako je, primjerice, došlo i do suradnje s udrugom Baštinica iz Otočca koja izrađuje suvenire – glagoljačiće. U projekt su bili uključeni i Turistička zajednica Općine Kršan te Matica iseljenika.


Donesi najbolju odluku i upiši studije komunikacija ili turizma na Bernaysu. Preuzmi brošuru i sve informacije o studijima pronađi na NAJBOLJAODLUKA.HR!