Radionica nastavnice Maje Samardžić Gašpar i alumne Maje Fistrić na Marketing Madnessu

Maja Samardžić Gašpar je Bernaysova nastavnica i izvršna direktorica za digitalni marketing, a Maja Fistrić alumna Beranysovog studija komunikacija i starija savjetnica za odnose s javnošću

24. ožujka 2021.

Najmlađa generacija Z, rođena tijekom prijelaza i poslije početka novog tisućljeća, nosi i druga popularna imena poput Face-generacija ili iPhone generacija. Okruženi socioekonomskim kataklizmama, poput globalnog zatopljenja ili svjetskih gospodarsko-financijskih kriza u ratu protiv terorizma, odrastaju na mobilnim uređajima, tabletima, prijenosnim računalima umreženih putem društvenih mreža. Živeći u virtualnoj stvarnosti, komunikaciju održavaju na identičan način – putem društvenih mreža.

          "Pripadnici generacije Z su odrasli s novim tehnologijama, a tako i naviknuli imati informaciju u bilo koje doba dana, dostupnu u bilo kojem trenutku na bilo kojem mjestu, olakšavajući si pritom maksimalno put do željenih podataka", rekla je povodom radionice Maja Samardžić Gašpar, nastavnica Bernaysa i izvršna direktorica za digitalni marketing u Millenium promociji.

S kojim se problemima susreću PR i marketinški stručnjaci? Kako približiti proizvod ili uslugu generaciji koja ne „pada“ na klasične načine komunikacije? Kako osmisliti kampanju koja će privući Z generaciju? Odgovore na sva ta i mnoga druga pitanja dobit će sudionici radionice Generacija Z i osjećaj za feeling koju će voditi Maja Samardžić Gašpar i Maja Fistrić na konferenciji Marketing Madness.


Marketing Madness dvodnevna je konferencija interaktivnog karaktera koja povezuje mlade proaktivne individualce željne novih znanja iz područja marketinga i područja njegove primjene. Konferencija pruža uvid u aktualne trendove koji se odvijaju u Hrvatskoj i svijetu, a kroz iskustva najuspješnijih profesionalaca razvija ideje za kreativno rješavanje problema.