Studentska praksa

Bernaysovci započinju svoje karijere već za vrijeme studija

 

Od prvog dana svog djelovanja Bernays kontinuirano gradi mrežu partnera koju trenutno čini više od 120 vodećih medijskih kuća, marketinških agencija i agencija za odnose s javnošću, domaćih i inozemnih tvrtki i korporacija, svjetski poznatih hotelskih lanaca, turističkih zajednica te različitih organizacija iz područja komunikacijske industrije i turizma u koje studenti odlaze na praksu. Cjelokupni sustav prakse planiran je i postavljen do posljednjeg detalja, sve s ciljem da studenti kroz tri godine trajanja prijediplomskih studija steknu iskustva iz svih područja komunikacijskog menadžmenta i upravljanja u turizmu, a studenti diplomskih studija razviju kompetencije potrebne za uspješno menadžersko upravljanje komunikacijama i odnosima s javnošću i upravljanje doživljajem u turizmu. 

Studenti prijediplomskog studija komunikacija prva iskustva stječu u medijskim redakcijama svih vrsta, gdje uz mentorstvo vodećih hrvatskih novinara i urednika upoznaju specifičnosti i načine funkcioniranja medija. Svoje kreativne i analitičke kompetencije te komunikacijske vještine, unaprjeđuju u agencijama za odnose s javnošću i marketinškim agencijama radeći na razvoju i provođenju različitih komunikacijskih i kreativnih strategija. 

Studenti prijediplomskog studija turizma obavljaju stručnu praksu u turističkim destinacijama, u hotelijerskim i turističkim objektima, turističkim agencijama, turističkim zajednicama, destinacijskim menadžmentskim kompanijama, event menadžment kompanijama i agencijama, strukovnim udrugama u turizmu, nacionalnim parkovima i parkovima prirode, marinama i lučicama nautičkog turizma, poduzećima i ustanovama te drugim javnim ili privatnim radnim organizacijama koje se bave djelatnostima sukladnima studijskom programu stručnog studija. 

Studenti diplomskog studija komunikacija svoja prva praktična iskustva stječu u marketinškim i agencijama za odnose s javnošću gdje, radeći na razvoju i provođenju različitih komunikacijskih i kreativnih strategija te pod mentorstvom vodećih komunikacijskih stručnjaka u Hrvatskoj i regiji, unaprjeđuju svoje kreativne i analitičke kompetencije te komunikacijske vještine. Nakon boravka u agencijama svoje profesionalne kompetencije upotpunjuju i nadograđuju u korporativnim komunikacijama tvrtki i korporacija, službama za odnose s javnošću političkih stranaka i neprofitnih organizacija te različitih institucija gdje savladavaju naprednu razinu odnosa s medijima, upoznaju specifičnosti financijske komunikacije i odnosa s institucijama javne vlasti, uče o strateškom komuniciranju u politici te razvijaju svoje menadžerske vještine i prodajne sposobnosti. Studenti diplomskog studija turizma praktična iskustva stječu u hotelskim poduzećima, destinacijskim menadžment kompanijama, turističkim zajednicama i svim drugom organizacijama vezanim uz turističku djelatnost i razvoj destinacije.

Povezujući teorijska znanja i praksu, na ovaj se način Bernaysovi studenti u potpunosti se upoznaju s komunikacijskom industrijom i turističkim sektorom. Program stručne prakse u potpunosti organizira Bernaysov Centar za razvoj karijera i suradnju s tržištem, a studenti se za odlazak na praksu prijavljuju putem Burze prakse, sustava koji im omogućava da samostalno odaberu instituciju i tvrtku gdje će boraviti u okviru koncepta predviđenog studijskim programom. 

Kvaliteta ovako postavljenog modela prakse, u kojem studenti stječu praktična iskustva od prve godine studija, potvrdila se i prije negoli je prva generacija Bernaysovih studenata diplomirala. Svaki peti Bernaysov student koji je bio na praksi dobio je trajne angažmane u tvrtkama i institucijama gdje su razvijali svoje kompetencije. 

Bernaysovu mrežu partnera danas čini više od 120 organizacija, a svakim se danom povećava.