Studijski posjeti

STUDIJSKI POSJETI

ON-SITE KONCEPT UČENJA

 

Studijski posjeti su interaktivan i dinamičan on-site oblik učenja, koji se odvija u suradnji s tvrtkama koje posluju na domaćem tržištu. Predavanja u sklopu studijskih posjeta održavaju se na lokacijama izvan visokog učilišta, mentori su uvijek odgovorne osobe unutar tvrtki domaćina, a ovakvom obliku učenja je cilj simulirati realne poslovne situacije u kojima će se studenti naći nakon završetka studija ili već za vrijeme stručne prakse.

Studijski posjeti organiziraju se za prvu godinu preddiplomskog stručnog studija Komunikacijski menadžment i služe kao svojevrsna priprema studenata za redovnu stručnu praksu. Tijekom svakoga studijskog posjeta studenti aktivno vodite bilješke, čitaju radijske vijesti u eter, stavljaju se u ulogu televizijskih voditelja, pišu novinarske vijesti, prelamaju naslovne stranice novina, sudjeluju u izradi zadataka i studija slučaja pod mentorstvom vodećih hrvatskih novinara i urednika u medijskim redakcijama svih vrsta te stručnjaka u agencijama za odnose s javnošću i marketinškim agencijama, a na kraju posjete popunjavaju Potvrdu o stručnoj praksi. Svrha ovakvog modela učenja je upoznati studente s osnovnim elementima rada i funkcioniranja partnerskih institucija prije uključivanja u rad na tržištu.

Studenti prve godine preddiplomskog stručnog studija svake akademske godine sudjeluju u šest studijskih posjeta. Posjeti se organiziraju u medijskim kućama, agencijama za odnose s javnošću, marketinškim agencijama, digitalnim agencijama, event agencijama, korporacijama i drugim organizacijama čije područje rada obuhvaća poslove vezane uz odnose s javnošću i komunikacijski menadžment, marketing i prodaju, medije ili novinarstvo, lobiranje, interne komunikacije ili ljudske resurse te upravljačke procese.

Bernaysovi studenti su do sada posjetili: RTL, Novu TV, N1, Jutarnji list, Večernji list, Lider, Dukat, Zagrebačku burzu, Media Val, Antenu Zagreb, Enter Zagreb, Narodni radio, Extra FM,  Media Servis, Gold FM i mnoge druge.