U sklopu konferencije „Proživi ideju“ dodijeljena je i HUOJ-eva studentska nagrada„Mlada nada“za najbolji seminarski, završni i diplomski rad te komunikacijski plan. Bernaysova studenticaLeonarda Medvedosvojila je nagradu za najbolji završni rad „Neverbalna komunikacija u različitim poslovnim okruženjima“ pod mentorstvom doc. dr. sc. Lane Ciboci. Najbolje radove odabrao je stručni žiri na čelu saStanom Odak Krasićsa Veleučilištu VERN', zamjenikomIvanom Pakozdijem, sa Edward Bernays University Collegea i članovimaPetrom Ćukom(Mediatoolkit),Dijanom Najjar(Philip Morris Zagreb) iMirom Radalj(Nakladnička kuća Verbum).
Ovogodišnja konferencija„Proživi ideju“omogućila je studentima uvid u radni svijet PR-a kroz različita predavanja, panele ali i radionice na kojima su studenti kroz praktičan rad učili određene procese PR-a. Studenti su tako mogli čuti predavanja iz sfere korporativnih komunikacija, PR-a te sudjelovati na kreativnim radionicama o alatima u PR-u te kreiranju radijskog sadržaja.
Dobitnici nagrade „Mlada nada“ za 2019. godinu su:
Za najbolji seminarski rad nagrađen je radMirele BelajiKristijane Huljeves Akademije za umjetnost i kulturu, pod nazivom „Rodni stereotipi u televizijskim reklamama“ mentorice doc. dr. sc. Marine Đukić.
Za najbolji diplomski rad ocijenjen je rad „Povezanost vizualnih identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu“Senke Švrakes Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu pod mentorstvom prof. dr. sc. Bože Skoke.
Za kategoriju Komunikacijski plan pristigla je samo jedna prijava koju je žiri razmotrio i ocijenio visoko kvalitetnim radom. Žiri je stoga odlučio da će studenticamaMariji Hani SkerleviMireli Kotrmansa Veleučilišta VERN', za njihov rad Komunikacijski plan za Hrvatsko društvo pisaca (HDP), mentorice prof. dr. sc. Mirele Holy dodijeliti posebno priznanje za sudjelovanje u javnom pozivu.
Čestitamo svim dobitnicima!