Studentice treće godine studija Komunikacijskog menadžmenta na Veleučilištu Algebra Bernays, Ela Marić, Tena Šusterić i Ana Lanč, ostvarile su izvanredan uspjeh na kreativnom natječaju agencije Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri. Njihova kampanja Ne budi zombi, razvijena za HUP – Udrugu proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića, proglašena je najboljom među timovima koji su na natječaju sudjelovali.
Kampanja za odgovorno konzumiranje alkohola među mladima
Kampanja Ne budi zombi na duhovit, ali i edukativan način skreće pažnju na problem pretjeranog konzumiranja alkohola među mladima. Kombinirajući digitalne kampanje, edukativne poruke, suradnje s influencerima i interaktivne događaje, studentice su razvile cjelovitu komunikacijsku strategiju koja će uskoro biti implementirana u praksi..
Posebnost kampanje leži u njenom kreativnom pristupu, gdje se kroz metaforu zombija prikazuje gubitak kontrole i svijesti uslijed pretjeranog konzumiranja alkohola. Kreativne poruke, poput „Ponesi mozak u izlazak“ i „Zabava traje duže kad znaš kada stati“, na razumljiv i zanimljiv način, šalju jasnu poruku.
Od ideje na vježbama do realizacije kampanje
Predstavnici agencije Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri gostovali su na kolegiju Planiranje i upravljanje odnosima s javnošću gdje su predstavili natječaj i projektni zadatak. Na poticaj profesorice Ivane Zlatarić, studentice su odlučile iskoristiti priliku i prijaviti se na natječaj. Time su dobile vrijednu priliku za primjenu teorijskih znanja na stvarnom projektu i izravnu suradnju s klijentom iz industrije.
Iskustva studentica:
Ana Lanč
„Sudjelovanje na projektu bilo je sjajno iskustvo. Prvi put smo imale priliku primijeniti znanje u praksi. Od ideje do prezentacije bilo je izazovno, ali ispunjavajuće.“
Tena Šusterić
„Bilo je i smijeha i nervoze, ideja koje su padale i razvijale se. Najvažnije, naučile smo kako raditi pod rokovima i funkcionirati kao tim.“
Ela Marić
„Cilj nam je bio osmisliti kampanju s porukom, bez velikih očekivanja o pobjedi. Iskustvo nam je otvorilo oči o povezanosti teorije i stvarnog poslovnog svijeta.“
Čestitamo studenticama na izvrsnom rezultatu, te zahvaljujemo profesorici Ivani Zlatarić na mentorstvu i podršci!