Redoviti profesor Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, profesor javne diplomacije na Edward Bernays University Collegeu te jedan od vodećih stručnjaka za strateško komuniciranje država u Hrvatskoj, prof. dr. sc. Božo Skoko, predstavio je u utorak, 15. veljače 2022. novu knjigu Strateško komuniciranje država.Promociju knjige, kao i prigodnu konferenciju „Kako unaprijediti hrvatsku javnu diplomaciju i imidž Hrvatske?“, organizirali su Edward Bernays University College i predstavništvo njemačke zaklade Hanns-Seidel-Stiftung u Zagrebu.
"Knjiga Strateško komuniciranje država bez sumnje će ostaviti dubok trag u akademskoj zajednici i široj javnosti jer je autor uspješno povezao teoriju i praksu, najbolja svjetska iskustva te 30 gostujućih autora, koji svi zajedno daju idealan recept za upravljanje ugledom država u suvremenim međunarodnim odnosima“, rekao je dekan Bernaysa doc. dr. sc. Damir Jugo.
Okupljene stručnjake i visoke uzvanike pozdravili su dekan Edward Bernays University Collegeadoc. dr. sc. Damir Jugo,ravnateljica ureda Hanns-Seidel-Stiftung u Zagrebumr. sc. Aleksandra Markić Bobante ministar vanjskih i europskih poslova Republike Hrvatske i autor jednog od poglavlja knjigedr. sc. Gordan Grlić Radman.
Ugledni panelisti, recenzenti i izlagači s područja međunarodnih odnosa i diplomacije, turizma, kulture, odnosa s javnošću i drugih srodnih područja, na konferenciji su komentirali trendove u upravljanju međunarodnim ugledom i nacionalnim identitetom, a uzvanici su na primjerima dobre prakse međunarodno uglednih država, imali priliku saznati koje komunikacijske strategije donose povoljne rezultate u jačanju nacionalnog imidža.
Jedinstven udžbenik o strateškom komuniciranju država u dva sveska
Prvi dio knjigeStrateško komuniciranje državadr. sc. Božo Skoko potpisuje kao urednik, a donosi pregled prakse i teorijskih pristupa koji objašnjavaju interdisciplinarno područje strateškog komuniciranja i brendiranja država. Drugi, urednički dio knjige, donosi razradu područja primjene specifičnih vrsta strateškog komuniciranja s naglaskom na iskustva iz Hrvatske iz pera 30 uglednih stručnjaka i autora.
Svoje viđenje i recenziju knjige, ali i komentar autorova višegodišnjeg zalaganja za unaprjeđenje strateškog pristupa brendiranja Hrvatske, dali suprof. dr. Igor Vidačakidr. sc. Hrvoje Jakopovićs Fakulteta političkih znanosti,prof. dr. Doris Peručićs Edward Bernays University Collegea, komunikacijski stručnjakDavor Bruketate bivši ministri vanjskih poslovadr. sc. Vesna PusićiDavor Ivo Stier.
Koautori poglavlja u udžbeniku Strateško komuniciranje država su i pročelnici Odjela za turizam te Odjela za komunikacije na Bernaysu - doc. dr. sc. Katarina Miličević i dr. sc. Dejan Gluvačević.
Konferencija za snažniji međunarodni ugled Hrvatske
Na konferenciji„Kako unaprijediti hrvatsku javnu diplomaciju i imidž Hrvatske?“održanoj povodom predstavljanja knjige, sudjelovali suprof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić, profesorica na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i voditeljica Radne skupine Predsjednice RH za razvoj identiteta i brenda RH (2018. – 2019.),dr. sc. Mladen Andrlić, veleposlanik Republike Hrvatske u Mađarskoj i bivši ravnatelj Diplomatske akademije MVEP RH,dr. sc. Daniela Angelina Jelinčić, znanstvena savjetnica u Institutu za razvoj i međunarodne odnose,doc. dr. sc. Katarina Miličević, pročelnica Odjela za turizma Edward Bernays Visoke škole u Zagrebu i profesorica na Sveučilištu u Ljubljani,Tomislav Gugo, voditelj Odjela za javnu diplomaciju i kulturne odnose pri veleposlanstvu Kraljevine Danske u Hrvatskoj,dr. sc. Dejan Gluvačević, pročelnik Odjela za komunikacije Edward Bernays Visoke škole idr. sc. Miro Kovač, bivši ministar vanjskih i europskih poslova RH, povjesničar i diplomat.