Razvoj liderskih vještina – temelj poslovne efikasnosti i zadovoljstva djelatnika

Razvoj liderskih vještina – temelj poslovne efikasnosti i zadovoljstva djelatnika

7.3.2023

Regionalni centar kompetentnosti Ugostiteljsko-turistička škola Osijek i Bernays kroz radionice za nastavnike i mentore ugostiteljsko-turističkih škola te dionike u turizmu približili metode suvremenog upravljanja

Ključne menadžerske kompetencije, stilovi vođenja, disfunkcija tima i timsko zdravlje – dominantne su teme obuhvaćene radionicama za nastavnike stručnih predmeta, mentore ugostiteljsko-turističkih škola uključenih u aktivnosti RCK VirtuOS, gospodarskim partnerima projekata i dionicima u turizmu u čiji je djelokrug rada uključeno poslovno upravljanje. Voditelj radionica, Branimir Blajić, stručnjak s bogatim iskustvom u hotelijerstvu i predavač na Bernaysu s partnerima inače vodi tvrtku Best Hospitality Solutions za upravljanje hotelima, ističući važnost razvoja liderskih vještina, čime se pridonosi boljoj efikasnosti, ali i većem osjećaju zadovoljstva radom u turizmu.  

Polaznici radionica tako su učili i o emocionalnoj inteligenciji u vođenju, o tome kako pravilno postavljati i implementirati SMART ciljeve, o primjeni Maslowljeve piramide u praksi, Herzbergovoj dvofaktorskoj teoriji motivacije, praktičnom pristupu teoriji potreba, osnovnim grupama demotivatora, samomotivaciji i kako izvući najbolje iz sebe.

„Već petnaestak godina dolazim u Osijek i surađujem s Ugostiteljsko-turističkom školom. Znali smo preko ljeta i do stotinjak učenika uzeti na praksu za jadranske destinacije. Ovdje sam jer mi je želja bila ugostiteljima i turističkim djelatnicima s kontinenta prezentirati nove ideje i tehnike. Stoga već dva dana radimo punom parom.“, istaknuo je Branimir Blajić.

Blajić dodaje kako su potrebe za kadrovima u turizmu generalno velike, bez obzira radi li se o “front office” ili “back office” poslovima.

„Jako je puno izazova i svašta okruženje priča o toj našoj struci. Želim reći kako je ugostiteljsko-turistička struka lijepa, ima perspektivu te svatko može pronaći svoje mjesto pod suncem i od toga uredno i pristojno živjeti. Izazova s radnom snagom, naravno, ima mnogo, no čini mi se da se velike hotelske kuće polako navikavaju na situaciju i primjenjuju sve kvalitetnije i kreativnije modele regrutiranja, i to rade pravovremeno. Vjerujem da će trend uvoza radnika iz zemalja trećeg svijeta i dalje rasti, no s druge strane otvaraju se i velike mogućnosti našim kadrovima da poprilično ubrzaju svoj karijerni put, što vjerujem da će mnogi i učiniti.“, naglasio je Branimir Blajić.

Regionalni centar kompetentnosti Ugostiteljsko-turistička škola Osijek u okviru ESF projekta RCK VirtuOS kao i kampanje promocije strukovnih zanimanja #BudiVirtuOS preuzela je ulogu promicatelja strukovnog obrazovanja, inicijatora upisa zanimanja u sektoru turizma i ugostiteljstva, predvodnika i donositelja promjena opće percepcije u svrhu podizanja i promocije kvalitete ugostiteljsko-turističkih usluga te cjelokupnog sustava obrazovanja u redovnoj i praktičnoj nastavi s ciljem kreiranja kompetentnog kadra, spremnog za tržište rada, te rasta kvalitete usluga i podizanja radnih uvjeta u okruženjima budućih poslodavaca.

Datoteke
za preuzimanje

No items found.