Studenti turizma u posjetu Koprivnici - lokalni muzeji, hoteli, destinacije i OPG-ovi

Studenti turizma u posjetu Koprivnici - lokalni muzeji, hoteli, destinacije i OPG-ovi

23.5.2022

Studenti preddiplomskog studija Menadžment i marketing turističke destinacije posjetili su Koprivnicu u sklopu kolegija Terenska nastava te doznali sve o istaknutoj destinaciji kontinentalne Hrvatske, ujedno i sjedištu K

U pratnji nastavnika i pod stručnim vodstvom, studenti turizma posjetili su Muzej prehrane Podravka, prilikom kojeg su se upoznali s industrijskim proizvodnim procesom te muzejskom postavom kao takvom. Muzej se ističe po tome i što je jedan od rijetkih primjera muzeja tvrtke u Hrvatskoj, a malo je reći da je postava u nekima probudila i nostalgična sjećanja na stara pakiranja Čokolina, Vegete i mnogih drugih prepoznatljivih proizvoda Podravke.

Na čemu se najbolje uči, nego li na primjerima dobre prakse. Tako su studenti turizma u nastavku Terenske nastave posjetili "Smutek - domaći kutek", svojevrsni brend komunalnog poduzeća s ponudom domaćih proizvoda koji u najvećoj mjeri dolaze s lokalne tržnice. Primjer je to dobre prakse ponude jedinstvenog turističkog proizvoda koji u potpunosti odgovara potraživanjima novih generacija koje teže za drugačijom pripremom hrane. U sklopu posjeta Smuteku studentima je dobrodošlicu poželjela i dogradonačelnica Grada Koprivnice Ksenija Ostriž.

O turističkoj ponudi te kreiranju inovativnih proizvoda i usluga za kontinentalnu destinaciju, studenti turizma na Bernaysu imali su priliku doznati sve iz prve ruke direktora Turističke zajednice Grada Koprivnice Renata Labazana. Studenti su se upoznali sa specifičnostima destinacijskog menadžmenta, istaknutom naivnom umjetnošću, ciklo-turizmom te mnogobrojnim manifestacijama. Posebnu pažnju posvetili su obradi primjera Renesansnog festivala koji, iz godine u godinu, ostatke gradskih bedema u Koprivnici pretvara u povijesni spektakl.

         "Ova turističko - povijesna i edukativna manifestacija najveći je spektakl „živih slika“ iz prošlosti u ovom dijelu Europe, koju posjeti više od 40 tisuća posjetitelja" - istaknuo je Labazan tom prilikom.

Iako to već svi znaju, vrijedno je spomenuti da je grad Koprivnica dobio ime po jestivoj samonikloj biljci koprivi. Međutim, kako iskoristiti njezine potencijale u gastronomske i turističke svrhe prikazali su naši domaćini Hotela Zlatan, koji osim raznolikih sezonalnih delicija u redovnoj ponudi imaju i mnogobrojna jela od koprive iz vlastitog uzgoja, a sve o tome ispričale su nam vlasnice Manuela Sirovec, ujedno i voditeljica hotela te Nikolina Lončar, šefica kuhinje i članica HKS-a. Tko je kušao jela iz njihove à la carte ponude, zasigurno se je vratio!

Nakon posjeta hotelu i radionice o domaćem specijalitetu, studenti su imali priliku posjetiti i lokalnu "rapsodiju okusa i mirisa" - OPG Grošek, koji nudi čak 16 domaćih proizvoda svojim posjetiteljima. Tako su studenti uz degustaciju domaćih pića imali priliku doznati o lokalnim proizvodima u ponudi koji dolaze s domaće plantaže kupina, tayberryja i malina, kao i njihovoj poziciji na lokalnom tržištu.

Datoteke
za preuzimanje

No items found.