Humans of Bernays - Lana Ciboci: Potičemo angažman studenata u znanosti i povezujemo ga s praksom

Humans of Bernays - Lana Ciboci: Potičemo angažman studenata u znanosti i povezujemo ga s praksom

1.1.2020

"Uspješni profesor sluša potrebe svojih studenata, prilagođava se različitim generacijama studenata, pronalazi adekvatne metode kako bi im prenio svoja znanja i iskustva."

1. Na Bernaysu si već više od pet godina. Što je za tebe #Bfaktor?

#Bfaktor, iako zvuči malo tajanstveno, za mene je, kao i za sve nas s Bernaysa, nešto posebno. #Bfaktor predstavlja snažnu povezanost teorije i istraživanja s praktičnom primjenom, koju na Bernaysu njegujemo kao snažnu potporu stručnoj praksi i primjeni znanja na tržištu rada.

2. Jedna si od najBolje ocjenjenih profesorica Bernaysa. Koja je tajna uspješnog profesora?

Uspješni profesor sluša potrebe svojih studenata, prilagođava se različitim generacijama studenata, pronalazi adekvatne metode kako bi im prenio svoja znanja i iskustva. Mislim da studenti prije svega cijene profesore koji pokazuju da su im upravo studenti najvažniji, a ne da su im studenti samo ime i broj. Osobno se prije svega trudim biti ne samo profesorica, već i mentorica, koja je za studente uvijek tu i izvan učionice za sva pitanja koja imaju u vezi istraživanja, posla ili savjeta za početak karijere.

3. Mali question-brake od posla. Kako voliš provoditi slobodno vrijeme?

Definitivno u društvu obitelji i prijatelja, pri čemu osobito moram istaknuti da volim šetnje sa svojom retrivericom. Volim roštiljanje s društvom, ali i odlazak u kino s dragim.

4. Često si u doticaju s djecom i mladima s obzirom na tvoje područje interesa istraživanja. Kako danas mediji utječu na mlade i djecu? Što smatraš ključnim za pravilnu konzumaciju medijskih sadržaja u toj dobi života?

Svi mi, kao i djeca i mladi, svakodnevno učimo o izazovima koje pred nas stavljaju novi mediji i tehnologije te nikad raznovrsniji medijski sadržaji. Zato je bitno obrazovati se o korištenju, razumijevanju i kritičkom vrednovanju medijskih sadržaja i jačati vlastitu medijsku pismenost. Kako bismo u potpunosti razumjeli medijske sadržaje, potrebno je vrijeme, iskustvo i znanje, a upravo u tome pronalazim ulogu (cjeloživotnog) medijskog obrazovanja, bilo ono formalnog ili neformalnog karaktera.

5. Prodekanica si za znanost i osiguravanje kvalitete na Bernaysu, a dugi niz godina predaješ i na drugim visokim učilištima u Hrvatskoj. U pogledu dogogodišnjeg iskustva u akademskoj zajednici, kako bi ocijenila izazove visokih učilišta uslijed pandemije virusa COVID-19?

Akademska zajednica susrela se s tipom izazova s kojim do sada, u moderno vrijeme, nije imala prilike. Većina visokoobrazovnih institucija u samo nekoliko dana je morala preći na sustav online nastave, a na Bernaysu smo to uspjeli u gotovo dva dana uz prethodnu edukaciju nastavnika. Većina je naših studenata online nastavu ocijenila izvrsnom ocjenom što nam je veliko priznanje. Ne možemo reći da je bilo jednostavno, ali ipak je tu #Bfaktor.