Menadžment kriznog komuniciranja

Menadžment kriznog komuniciranja

Koncepcijom i sadržajem jedinstveni sveučilišni udžbenik autora izv. prof. dr. sc. Damira Juge tvrtkama, poduzetnicima, obrtnicima, školama i komunikacijskim stručnjacima pomoći će u izazovima nadolazećih kriza.

Udžbenik na jedinstven način obrađuje krizno komuniciranje, jedan od najkompleksnijih segmenata odnosa s javnošću koji podrazumijeva komunikaciju organizacije tijekom krize. Glavni je cilj takve komunikacije sprečavanje i neutraliziranje štete koju bi kriza mogla nanijeti ugledu i poslovanju organizacije. Analizom pretkrizne, krizne i postkrizne komunikacije knjiga nudi detaljan prikaz cjelokupnog ciklusa kriznoga komunikacijskog upravljanja te posebno analizira mogućnosti reaktivnih strategija komuniciranja i načine na koje one mogu pridonijeti bržem i učinkovitijem obuzdavanju negativnih posljedica te zaustaviti krizu. Knjiga istodobno izlaže sve teorijske aspekte kriznoga komuniciranja i nudi iznimno praktičan pogled na krizno komuniciranje čime se ističe njezina teorijska i praktična vrijednost.

Rukopis se sastoji od osam tematski zaokruženih cjelina. Počinje objašnjenjem ključnih pojmova: kriza, krizno upravljanje, krizno komuniciranje, strateško komuniciranje te organizacijski imidž i reputacija. Kako navodi recenzent prof. dr. sc. Pero Maldini, autor u knjizi povezuje svoje iskustvo znanstvenika, edukatora i praktičara, pa će ona pridonijeti podjednako teoriji i praksi, odnosno primjeni u stvarnom kriznom komuniciranju. Rukopis je istodobno problemski i metodološki vrlo dobro koncipirana znanstvena studija, pregledan udžbenik za studente i druge zainteresirane za studij ove specifične tematike, ali i iznimno koristan vodič praktičarima u odnosima s javnošću unutar komunikacijskih sustava gospodarskih i institucijskih organizacija.

Autor: izv. prof. dr. sc. Damir Jugo

Šifra: 030287

Izdavač: Školska knjiga

Uvez: meki

Broj stranica: 264

Godina izdanja: 2017

ISBN: 978-953-0-30287-7

Format: 20 x 26

Cijena: 26,41 eur (198,99 kn)

Knjiga je dostupna u webshopu Školske knjige.