Petnaesto po redu izdanje Bernaysovog međunarodnog znanstvenog časopisaCommunication Management Review (CMR)donosi pregled četiri zanimljiva rada iz perspektive različitih komunikacijskih tema.
Drugo ovogodišnje izdanje ističe se po raznolikosti tema, stoga vas u časopisu očekuju zanimljive perspektive vezane uz odnose s javnošću, turizam i ulogu kulture unutar istoga, brendiranje i javno mnijenje o luksuznim brendovima u Hrvatskoj, kao i osobno brendiranje, ali i mediji, odnosno pitanje medijskog obrazovanja djece od najranije dobi.
CMR je prvi znanstveni časopis u Hrvatskoj iz visokog obrazovanja na području komunikacija. Namijenjen je prije svega znanstvenicima, komunikacijskim stručnjacima i studentima koji žele dodatno nadograditi svoj profesionalni razvoj, ali i svim drugim zainteresiranim čitateljima koji žele dobiti uvid u najnovije trendove u području razvoja komunikacija, medija i odnosa s javnošću, politologije i srodnih disciplina.
Sva izdanja Bernaysovog časopisa, pa tako i ovo najnovije dostupno je u digitalnom obliku nacommreview.hrihrcak.srce.hr.