Studenti prve godine prijediplomskog studija Komunikacijski menadžment tijekom ožujka i travnja, u okviru kolegijaField courses, upoznavali su različite segmente komunikacijske industrije i potencijalne praksodavce koji ih čekaju na višim godinama studija.
Prva terenska nastava organizirana je uRadio Hubugdje su se studenti upoznali s načinom rada nekoliko eminentnih radijskih postaja kao što subravo!, Antena Zagreb, Happy FM, Enteri dr., kao i radom agencijeAMMte redakcijeMedia Servis.
Nakon toga slijedilo je upoznavanje sa svijetom odnosa s javnošću te posjetom agencijiKomunikacijski ured Colić, Laco i partneri, tijekom koje su studenti saznali kako izgleda agencijska svakodnevica u komunikaciji s klijentima i ostalim dionicima iz javnog i privatnog sektora.
Tijekom treće terenske nastave studenti su posjetiliNovu TVgdje su se upoznali s dnevno-informativnim programom ove TV kuće, kao i radom portala dnevno.hr. Uz posjete navedenih redakcija, studenti su obišli i studije u kojima se snimaju TV showovi poput Masterchefa, Tko to tamo pjeva i Tvoje lice zvuči poznato.
Ovogodišnja terenska nastava zaključena je posjetom korporacijiHeineken Hrvatskakoja je studentima približila svijet korporacija te komunikacijskoj ulozi u njihovom poslovanju koje uključuje internu komunikaciju, organizaciju događanja, odnosi s medijima, kriznu komunikaciju, upravljanje reputacijom, employer branding, društveno odgovorno poslovanje i druge komunikacijske vidove.