Specijalna bolnica Sv. Katarina nova Nastavna baza Bernaysa

Specijalna bolnica Sv. Katarina nova Nastavna baza Bernaysa

7.5.2024

Ugovor o suradnji i uspostavljanju Nastave baze potpisali su doc. dr. sc. Dejan Gluvačević, pročelnik Odjela za komunikacije i Jadranka Primorac, glavna izvršna i operativna direktorica Specijalne bolnice Sv. Katarina

Specijalna bolnica Sv. Katarina od danas je službeno nova Nastavna baza Veleučilišta Edward Bernays! Ugovor o suradnji i uspostavljanju Nastave baze potpisali su doc. dr. sc. Dejan Gluvačević, pročelnik Odjela za komunikacije na Bernaysu i Jadranka Primorac, glavna izvršna i operativna direktorica Specijalne bolnice Sv. Katarina.

Njime se uspostavlja suradnja između Bernaysa i Sv. Katarine s ciljem povezivanja stručne prakse, znanosti, visokog obrazovanja i istraživačkog rada u svrhu osposobljavanja studenata Bernaysa za stjecanje znanja, kompetencija i komunikacijskih vještina ključnih za rad u zdravstvenom sektoru. Studenti će tako dobiti uvid u kompleksnost marketinga i odnosa s javnošću u kontekstu zdravstvenog sektora, kao i u načela uspješne komunikacije u zdravstvu te u važnost prilagodbe iste svakom pacijentu, uz poseban naglasak na ulogu empatije, iskrenosti, povjerenja, poštovanja i aktivnog slušanja u cijelom tom procesu, a posebno u odnosu liječnik-pacijent.

Učinkovita komunikacija je ključna za pružanje vrhunske zdravstvene skrbi, no često nije dovoljno naglašena u zdravstvenom sektoru. Prepoznavši važnost kvalitetne komunikacije, Specijalna bolnica Sv. Katarina je već ranije implementirala njene specifične principe u svoju praksu. Sada, s uvođenjem Nastavne baze, nastavit će podizati standarde komunikacije i edukacije u zdravstvenom sektoru. Ovo će značajno unaprijediti odnos između zdravstvenih stručnjaka i pacijenata te poboljšati iskustvo svih uključenih.

Zdravstveni sektor ima svoje specifičnosti koje ga čine izuzetno osjetljivim, a komunikacija s pacijentima zahtijeva posebnu pažnju i senzibilitet, pri čemu su razvijene komunikacijske vještine i empatija ključne za izgradnju povjerenja i pružanje personalizirane skrbi. Stoga je dobro upravljanje komunikacijom i kvalitetna uporaba komunikacijskih vještina od vitalne važnosti za osiguravanje kvalitetne zdravstvene skrbi, uspješnih ishoda liječenja te stvaranja pozitivnog iskustva za pacijente.

Datoteke
za preuzimanje

No items found.