Tako je nakon dvije akademske godine iznimno uspješne suradnje sa Sveučilištem u Dubrovniku i izvođenja preddiplomskog i diplomskog studija Odjela za komunikologiju svoje mentorske institucije, za Bernays počelo novo razdoblje u kojem je kao samostalno visoko učilište počeo izvoditi vlastite studijske programe.
Potaknuti preporukama Strategije za razvoj turizma 2020. i kontinuiranim zahtjevima tržišta, Bernays je kreirao nove studijske programe – preddiplomski studij Menadžment i marketing turističke destinacije i diplomski studij Upravljanje doživljajem u turizmu – koji studentima pružaju primjenjiva znanja i vještine za aktivno i učinkovito uključivanje u radne i upravljačke procese u turizmu.
Postupak inicijalne akreditacije u ovome trenutku prolaze dva nova Bernaysova studija na prijediplomskoj i diplomskoj razini iz područja psihologije i poslovnog upravljanja.
Inicijalna akreditacija studijskih programa je postupak vanjskog vrednovanja kvalitete novih studijskih programa koje predlažu privatna visoka učilišta te javna veleučilišta i visoke škole, uz iznimku studijskih programa na javnim sveučilištima. Cilj je postupka inicijalne akreditacije studijskih programa provjeriti zadovoljava li predloženi studijski program potrebne standarde kvalitete. Svrha je postupka inicijalne akreditacije osigurati da predloženi studijski program ispunjava potrebne standarde kvalitete kako bi visoko učilište moglo započeti s njegovim izvođenjem te ujedno potaknuti unaprjeđenja novoga programa što se prati u postupku naknadnog praćenja.
Stručno povjerenstvo je nakon postupka reakreditacije Bernaysa istaknulo velik broj tvrtki-partnera za obavljanje stručne prakse, sustav nagrađivanja izvrsnosti, potporu pri usavršavanju nastavnika, obveznu stručnu praksu na svim studijskim programima, znanstvene aktivnosti te veliko zadovoljstvo djelatnika i studenata.
Reakreditacija visokih učilišta je obavezan postupak vanjskog vrednovanja kvalitete svih visokih učilišta koji se provodi u petogodišnjim ciklusima. Cilj je postupka reakreditacije provjeriti ispunjava li visoko učilište potrebne uvjete (akademski prag) i vrednovati i ocijeniti kvalitetu visokog učilišta prema definiranim standardima kvalitete te preporučiti daljnja unaprjeđenja. Svrha je postupka reakreditacije potaknuti daljnji razvoj kvalitete u glavnim aspektima rada visokog učilišta te osigurati da studenti studiraju na visokim učilištima/studijskim programima koji ispunjavaju potrebne uvjete.