Školarina

Školarina

I.

Godišnja školarina za upis na stručni prijediplomski studij Komunikacijski menadžment ili stručni prijediplomski studij Poslovno upravljanje

Model A:

3.890,00 eur

Cijeli iznos školarine uplaćuje u roku od osam dana od upisa. Cijena školarine izraženaje s popustom u iznosu 250 eur.

Model B:

4.140,00 eur

Iznos školarine uplaćuje se u dva jednaka obroka po 2.070,00 eur početkom svakoga semestra; (1) pri upisu u akademsku godinu, (2) prije početka ljetnog semestra.

Kandidat za upis koji odabire obročni način plaćanja školarine, na upisu dobiva zadužnicu kao sredstvo osiguranja naplate iznosa školarine, koju je potrebno solemizirati kod javnog bilježnika o svojem trošku.

Model C:

4.140,00 eur

Iznos školarine uplaćuje se do 11 mjesečnih obroka, prvi obrok plaća se pri upisu i iznosi 640 eur, a preostali obroci u 10 jednakih anuiteta u iznosima po 350 eur.

Kandidat za upis koji odabire obročni način plaćanja školarine, na upisu dobiva zadužnicu kao sredstvo osiguranja naplate iznosa školarine, koju je potrebno solemizirati kod javnog bilježnika o svojem trošku.

Studenti su oslobođeni plaćanja troškova upisa i troškova provedbe razredbenoga ispita.

Školarina uključuje

  • ­Predavanja, vježbe i radionice prema izvedbenome nastavnom planu studija.
  • ­ Tri ispitna roka za svaki kolegij u sklopu jedne akademske godine.
  • ­ Uporabu intranetske platforme institucije.
  • ­ Korištenje dijela ključne literature iz područja komunikacija i turizma.
  • ­ Uporabu knjižnog fundusa koji sadrži svu obveznu i dodatnu literaturu.
  • ­ Korištenje sustava studentske prakse kod Bernaysovih akademskih partnera.
  • ­ Sudjelovanje na Bernays Masterclass predavanjima.
  • ­ Sudjelovanje na Bernays Akademijama izvan nastavnoga programa.
  • ­ Individualan rad sa studentskim savjetnikom za vrijeme trajanja studija.
  • ­ Održavanje terenske nastave za pojedine kolegije.
  • ­ Korištenje informatičkoga laboratorija.
  • ­ Testiranje semestra, upisni postupak u viši semestar/godinu.
  • ­ Korištenje sportskoga programa.

I.

Godišnja školarina za upis na stručni diplomski studij Upravljanje odnosima s javnošću i stručni diplomski studij Vodstvo i menadžment

Model A:

4.350,00 eur

Cijeli iznos školarine uplaćuje se u roku od osam dana od upisa. Cijena školarine izraženaje s popustom u iznosu 250 eur.

Model B:

4.600,00 eur

Iznos školarine uplaćuje se u dva jednaka obroka po 2.300,00 eur početkom svakoga semestra; (1) pri upisu u akademsku godinu, (2) prije početka ljetnog semestra.

Kandidat za upis koji odabire obročni način plaćanja školarine, na upisu dobiva zadužnicu kao sredstvo osiguranja naplate iznosa školarine, koju je potrebno solemizirati kod javnog bilježnika o svojem trošku.

Model C:

4.600,00 eur

Iznos školarine uplaćuje se do 11 mjesečnih obroka, prvi obrok plaća se pri upisu i iznosi 600 eur, a preostali obroci u 10 jednakih anuiteta u iznosima po 400 eur.

Kandidat za upis koji odabire obročni način plaćanja školarine, na upisu dobiva zadužnicu kao sredstvo osiguranja naplate iznosa školarine, koju je potrebno solemizirati kod javnog bilježnika o svojem trošku.

Studenti su oslobođeni plaćanja troškova upisa i troškova provedbe razredbenoga ispita.

Školarina uključuje

  • ­ Predavanja, vježbe i radionice prema izvedbenome nastavnom planu studija.
  • ­ Tri ispitna roka za svaki kolegij u sklopu jedne akademske godine.
  • ­ Uporabu intranetske platforme institucije.
  • ­ Korištenje dijela ključne literature iz područja komunikacija i turizma.
  • ­ Uporabu knjižnog fundusa koji sadrži svu obveznu i dodatnu literaturu.
  • ­ Korištenje sustava studentske prakse kod Bernaysovih akademskih partnera.
  • ­ Sudjelovanje na Bernays Masterclass predavanjima.
  • ­ Sudjelovanje na Bernays Akademijama izvan nastavnoga programa.
  • ­ Individualan rad sa studentskim savjetnikom za vrijeme trajanja studija.
  • ­ Održavanje terenske nastave za pojedine kolegije.
  • ­ Korištenje informatičkoga laboratorija.
  • ­ Testiranje semestra, upisni postupak u viši semestar/godinu.
  • ­ Korištenje sportskoga programa.